A BMW csalódott, mert sok maradt az F1.09-ben

A BMW Sauber főmérnöke, Willy Rampf szerint a csapat új javítócsomagja kiválóan vizsgázott az első két napon Szingapúrban, és versenyzői sokkal előrébb is végezhettek volna az időmérőn, ha Rubens Barrichello nem töri össze autóját, és nem szakítják meg az edzést.

A BMW Sauber főmérnöke, Willy Rampf szerint a csapat új javítócsomagja kiválóan vizsgázott az első két napon Szingapúrban, és versenyzői sokkal előrébb is végezhettek volna az időmérőn, ha Rubens Barrichello nem töri össze autóját, és nem szakítják meg az edzést.

“Átfogó javítócsomagunk komoly előrelépést eredményezett” – mondta a szakember. “Az idei évben másodszor, mindkét versenyzőnk bejutott az időmérő utolsó körébe, azonban egyáltalán nem vagyunk megelégedve a rajthelyezésekkel.”

“Mindkét versenyzőnknek meg kellett szakítania utolsó mért körét a lágyabb keverékeken a Q3-ban, mikor Rubens Barrichello összetörte az autóját. Éppen ezért mindketten a kemény keverékű gumikon megfutott körükkel kvalifikálták magukat, ami messze nem ideális.”

Nick Heidfeld a nyolcadik, csapattársa, Robert Kubica a kilencedik helyen végzett, ám egy pozícióval mindketten előrébb kerültek, ugyanis Barrichello egy idő előtti váltócsere miatt öt rajthelyes büntetést kapott.

Heidfeld egyetért a csapat főmérnökével, és elmondta, hogy sokkal több volt az F1.09-es modellben, így jóval előrébb is végezhetett volna a mai időmérő edzésen.

“Bár úgy tűnhet, hogy elégedettek vagyunk azzal, hogy ismét az első tízben végeztünk, mivel ennél sokkal rosszabb eredményeink is voltak az idei évben, nagyon csalódott vagyok” – mondta a német versenyző.

“Az autó sokat javult, és minden nagyon jól alakult a Q1-ben és a Q2-ben. Azonban a Q3-ban nem tudtam kihasználni a lágyabb keverékek jelentette előnyt a piros zászló miatt.”

“Éppen, hogy csak megkezdtem a mért körömet, és az első néhány kanyar után egyértelmű volt számomra, hogy sokkal jobb leszek a lágyabb keverékeken, de aztán Rubens Barrichello balesete miatt megszakították az edzést.”

“Így utólag jobb lett volna előbb feltenni a lágyabb gumikat, de az ember nem akarta ezeket beáldozni, hiszen később mindig jobb a pálya állapota. Nem volt szerencsénk” – tette hozzá.

Görgess tovább az újdonságokért!

HIRDETÉS

Kapcsolódó cikkek

HIRDETÉS
HIRDETÉS

További hírek

HIRDETÉS
HIRDETÉS
pp_gemius_hit('Aurgi_e7YvPTGxeFO8vlnqSc71yG41rhwqueMi4R8QT.b7');

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!