A Honda elsőként váltott a 2009-es fejlesztésekre

Megbízható források szerint a Honda Racing lesz az első csapat, amely figyelmét már teljes egészében a 2009-es autójára fordítja, miután a japán nagyvállalat brackley-i gyárában megkezdték az idei modell utolsó fejlesztéseinek legyártását.

Megbízható források szerint a Honda Racing lesz az első csapat, amely figyelmét már teljes egészében a 2009-es autójára fordítja, miután a japán nagyvállalat brackley-i gyárában megkezdték az idei modell utolsó fejlesztéseinek legyártását.

A Honda vezetője, Ross Brawn egy percig sem titkolta, hogy csapatának mielőbb át kell állnia a 2009-es autó fejlesztésére, ám figyelmeztetett, még rengeteg erő lakozik az RA108-as modellben, amit a következő versenyeken bevetésre kerülő új elemekkel akár ki is hozhatnak majd belőle.

Bár a Brit-, és a Német Nagydíjra tervezett fejlesztések még gyártás alatt vannak a csapat főhadiszállásán, a Honda vezetése bejelentette, szinte már teljes létszámban 2009-re koncentrálnak, amit kulcsfontosságúnak is tartanak a jövő évben bevezetésre kerülő számos szabálymódosítás miatt.

“Már csak két-három új dolog kerül fel az idei autóra, és az új elemeket Silverstone-tól kezdjük majd el fokozatosan adaptálni. Ez már csak az elemek elkészítésének kérdése. Az elméleti munkát már elvégeztük ezeken a területeken, már csak a részletezés, és a legyártás van hátra.”

A Honda ügyvezetője, Nick Fry optimistán látja csapata jövőjét, és a következőket mondta: “Soha nem volt kétségem afelől, hogy odaérhetünk, mert ez tudomány, és nem művészet. A szerencsének is fontos szerepe van, és lépésről lépésre kell haladnod, úgy lehetsz csak eredményes.”

“Mikor a Honda megvette ezt a csapatot, az marketing szempontból kitűnő volt, de hiányoztak azok a fizikai dolgok, melyek sikeressé tehetnek egy csapatot. Ha ezek megvannak, akkor ide lehet csábítani Ross Brawnt, és más neves szakembereket, és el lehet kezdeni gondolkodni a rendszeres győzelmeken.”

“Arra van szükségünk, hogy egy jó napot kifogva megverjük a Ferrarit és a McLarent, de nyilvánvalóan erre az idei évben nem lesz lehetőségünk” – tette hozzá Fry, akinek csapata elsőként vitte pályára a jövő évben bevezetésre kerülő kinetikus energiatároló rendszert (KERS).

Maradj még, olvasd el ezeket is!

Kapcsolódó cikkek

Friss hírek

 

 

 

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!