A Red Bull a Brawn megállításán dolgozik

A Red Bull Racing csapatfőnöke, Christian Horner elmondta, hogy csapata már a jövő hétvégi Török Nagydíjon megállítaná a Brawn szárnyalását, mert tudja, hogy az idő múlásával egyre kisebb esélye lesz a felzárkózásra.

A Red Bull Racing csapatfőnöke, Christian Horner elmondta, hogy csapata már a jövő hétvégi Török Nagydíjon megállítaná a Brawn szárnyalását, mert tudja, hogy az idő múlásával egyre kisebb esélye lesz a felzárkózásra.

Azt követően, hogy Sebastian Vettel megnyerte a Kínai Nagydíjat, és az azt követő versenyeken csak azért nem tudott előrébb végezni, mert nem volt szerencséje, egyértelművé vált, hogy ő lesz Jenson Button legnagyobb riválisa az idei évben.

Azonban a Red Bull teljesítménye visszaesett Monacóban, és Vettel egy kicsúszást követően egyetlen pontot sem szerzett, miközben Button idei ötödik győzelmét ünnepelhette.

Horner éppen ezért úgy gondolja, mindennél fontosabb, hogy már a jövő hétvégén borsot törjenek a Brawn pilótáinak orra alá, és megszakítsák győzelmi sorozatukat, máskülönben borítékolhatják, hogy elúszott számukra a vb-cím az idei esztendőben.

“Ez a futam nagyon fontos lesz a bajnokság szempontjából, és célunk az lesz, hogy felvegyük a versenyt a Brawn duójával, akik eddig fantasztikusan teljesítettek” – mondta a szakember.

“Fontos lesz számunkra, hogy jó eredményt érjünk el, mert csökkentenünk kell a különbséget az élen állókkal szemben. Eddig minden típusú pályán versenyképesek voltunk, még ha néhány futamon vissza is vetették a teljesítményünket a KERS-szel szerelt autók.”

“Már alig várjuk a jövő hétvégét, egy igen érdekes futam elé nézünk” – folytatta Horner, aki a Ferrarin is rajta tartja a szemét, ugyanis az olaszok egy borzalmasan gyenge kezdés után egyre erősebbek.

A Red Bull az elmúlt versenyen bemutatta duplafedelű diffúzorát, azonban Horner szerint a hibrid rendszer előnyei majd csak a következő futamon jönnek ki igazán.

“Isztambulban nagyjából ugyanazzal az autóval gördülünk pályára, mint Monacóban, néhány apróbb aerodinamikai fejlesztéstől eltekintve” – mondta. “De a nagysebességű török pálya teljesen más kihívásokat tartogat, mint Monaco, és sokkal jobban feküdhet a csomagunknak, így az autóink ereje is jobban kijöhet.”

A Red Bull lemaradása 43.5 pont a listavezető Brawnnal szemben hat futam után.

Görgess tovább az újdonságokért!

HIRDETÉS

Kapcsolódó cikkek

HIRDETÉS
HIRDETÉS

További hírek

HIRDETÉS
HIRDETÉS

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!