A Renault átszervezi aerodinamikai részlegét

A Renault komoly átszervezésbe kezd, és teljesen átalakítja aerodinamikai részlegének struktúráját, miután sikerült túltennie magát a kezdeti nehézségeken.

A Renault komoly átszervezésbe kezd, és teljesen átalakítja aerodinamikai részlegének struktúráját, miután sikerült túltennie magát a kezdeti nehézségeken.

Az elmúlt két év világbajnok csapata borzalmasan kezdte az idei szezont, és jó néhány versenybe telt, míg a vezetőség rájött, miért marad el elődjétől az R27-es teljesítménye. Most, hogy a rend helyreállt, és a Monacói Nagydíj óta komoly fejlődést értek el, a Renault személyi változtatásokat hajt végre a csapaton belül, hogy hatékonyabbá tegye a munkát.

Az átszervezések részeként az aerodinamikai vezető, Dino Toso új pozíciót kapott, és ő lett az aerodinamikai technológia osztály igazgatója. Toso a jövőben az aerodinamikai fejlesztési programért, illetve a számítógépes folyadékdinamika (CFD) hatékonyabbá tételéért lesz felelős. A szakembernek többet már nem kell jelentéseket küldenie a szélcsatornából, ezt a feladatot a csapat új aerodinamikai vezetője, James Allison látja majd el a jövőben, akit az év végéig nevezett ki a vezetőség.

“Ésszerű okok miatt kettészedtük az aerodinamikai osztályunkat, mert egy ember már nagyon nehezen tudta kezében tartani a dolgok irányítását” – mondta a Renault műszaki igazgatója, Bob Bell. “Az aerodinamikai osztály eddigi vezetője, Dino Toso új posztot kapott, ő lett az aerodinamikai technológia osztály igazgatója, mely lehetővé teszi számára, hogy csakis az autó aerodinamikáján dolgozzon, és más fontos projectekben is részt vegyen. A szélcsatornában folyó munkát mostantól kezdve az aerodinamikai osztály új vezetője, James Allison felügyeli, aki az év végéig ideiglenes kinevezését tölti.”

A csapat eredeti tervei szerint csak az év végén szervezte volna át részlegeit, azonban a vezetőség úgy ítélte meg, hogy a személycserékből már a 2007-es szezonban profitálhatnak, miközben keményen dolgoznak a jövő évi versenygépen.

“Minidig is hangsúlyoztuk, logikus lépések sorozatával szeretnénk megoldást találni a problémáinkra, és ezt is tesszük” – folytatta Bell. “A problémamegoldás véget ért, és most az a legfőbb feladatunk, hogy nagyobb léptékben fejlesszük versenygépünket, mint riválisaink. Eközben viszont mindent meg kell tennünk annak érdekében, hogy bizonyosságot szerezzünk arról, hogy a 2008-as autónk ismét bajnoki esélyes lesz.”

“Az átszervezések lehetővé teszik Dino számára, hogy közvetlen jelentéseket küldjön főtervezőnknek, Tim Denshamnak, aki már a jövő évi autón dolgozik. Úgy éreztük, itt az idő, hogy megtegyük a szükséges lépéseket, amelyekkel biztosíthatjuk, hogy a 2008-as fejlesztések időben elkészülnek, miközben lehetővé válik, hogy a szélcsatornában a mérnökök folyamatosan dolgozzanak az idei autón a 2007-es szezon hátralévő részében.”

Görgess tovább az újdonságokért!

HIRDETÉS

Kapcsolódó cikkek

HIRDETÉS
HIRDETÉS

További hírek

HIRDETÉS
HIRDETÉS
}

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!