A szponzorok nagy lehetőséget látnak a motorsportban

Miközben Monacóban szerdán vette kezdetét, addig a világ másik felén, az észak-amerikai Orlandóban már kedden megnyitották a Motorsport Business Forumot, ahol a második napon a motorsportban résztvevő szponzorok vezetői szólaltak fel.

Miközben Monacóban szerdán vette kezdetét, addig a világ másik felén, az észak-amerikai Orlandóban már kedden megnyitották a Motorsport Business Forumot, ahol a második napon a motorsportban résztvevő szponzorok vezetői szólaltak fel.

Az orlandói esemény második napján a motorsportban (főleg az amerikai szériákban) aktívan résztvevő vállalatok, mint a Coca-Cola, a UPS, a Hilton, a Subway, a Bridgestone Firestone és a Diageo vezetői tartottak előadást.

A szerdai előadássorozat fő témája az volt, hogy a szponzorok miként tudnak hasznot húzni a motorsportban való részvételből, és az előadok egyetértettek abban, hogy a sportnak hatalmas marketing ereje van.

Nem csak a márka széles körben való megismertetését, hanem a különböző üzleti lehetőségek feltérképezését, a dolgozók motiválását, illetve a direkt eladásokat is elősegíti, ami jó hír a motorsportok számára, ugyanis a szponzorok továbbra is úgy gondolják, hogy a siker érdekében részt kell venniük a különböző szériákban.

Az amerikai sorozatokban már évekkel ezelőtt elkezdték feltérképezni, és kihasználni az új médiában, és az internetben rejlő végtelen lehetőségeket, ami Európában még igencsak gyerekcipőben jár, amin mindenképpen változtatni kell, hangzott el, már Monacóban.

A szakemberek szerint a Forma-1-ben reformok kellenek, egyszerűen nem lehet már úgy közvetíteni a versenyeket, mint 20-25 évvel ezelőtt, hiszen az internet egyre nagyobb térhódításával az emberek ennél már sokkal többre vágynak.

A Formula One Management eddig abszolút hanyagolta az internetet, az online médiát pedig minden eseményéről kirekesztette, ami tarthatatlan.

Az pedig, hogy a 21. században is görcsösen ragaszkodik a kizárólagos TV-s közvetítéshez – ezzel védve az általa birtokolt jogokat –, idővel visszájára fordulhat, hiszen az emberek már szinte mindenre az internetet használják, és a televízió kezd egyre inkább háttérbe szorulni.

Maradj még, olvasd el ezeket is!

Kapcsolódó cikkek

Friss hírek

 

 

 

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!