Allison állítja, nincs pánik a Mercedesnél

A Mercedes nemrégiben kinevezett technikai igazgatója, James Allison elárulta, bár az Ausztrál Nagydíjon alulmaradtak a Ferrarival szemben, nem estek pánikba. A német istálló visszavágásra készül.

A Mercedes nemrégiben kinevezett technikai igazgatója, James Allison elárulta, bár az Ausztrál Nagydíjon alulmaradtak a Ferrarival szemben, nem estek pánikba. A német istálló visszavágásra készül.

A Mercedes nemrégiben kinevezett technikai igazgatója, James Allison elárulta, bár az Ausztrál Nagydíjon alulmaradtak a Ferrarival szemben, nem estek pánikba. A német istálló visszavágásra készül.

Lewis Hamilton a pole pozícióból vághatott neki a szezon első versenyének, végül azonban nem bírt Sebastian Vettellel, aki megnyerte a melbourne-i viadalt.

A Mercedes versenyzői a 2. és 3. helyeken értek célba, a csapat pedig minden követ megmozgat azért, hogy visszavágjon.

A német istálló első hétvégéje nem volt problémamentes: sokat küszködtek a gumikezeléssel, valamint a túlsúlyos autó is gondokat okozott.

James Allison elismerte volt csapata, a Ferrari teljesítményét, majd leszögezte, nincs pánik a Mercedesnél.

„El kell ismerni a Ferrari teljesítményét, mert nagyon gyors autójuk van. Ausztráliában nem tudtuk tartani velük a lépést” – mondta a neves szakember a Gazzetta dello Sport című olasz lapnak.

„Ha az időmérő után még nem is volt világos, a versenyt követően egyértelműen kiderült, hogy az idei szezonban apró különbségeken múlik minden.”

Allison bízik abban, hozzásegítheti a Mercedest ahhoz, hogy újra az élre kerüljön.

„Nem pánikolunk. Egy hosszú idény első versenyén vagyunk csak túl, és mindkét autóval dobogós helyen értünk célba. Szóval megpróbáljuk a magunk javára fordítani az apró különbségeket a legközelebbi alkalommal.”

Arra a kérdésre, hogy a Ferrari és Vettel hogyan tudta legyőzni a világbajnok csapatot az évadnyitón, Allison így felelt: „Már a rajttól kezdve nyomás alá helyeztek bennünket, így maradtunk alul.”

A szakember elárulta, a gumikezelés valóban problémákat okozott számukra, ezért is hívták ki olyan korán Lewis Hamiltont a verseny elején.

„Azt hittük, a gumik nem bírják majd, és tartottunk attól, hogy Sebék stratégiát váltanak. Szóval bevállaltuk a korai kiállás kockázatát. A Ferrari kiválóan kovácsolt előnyt ebből a lehetőségből.”

Görgess tovább az újdonságokért!

HIRDETÉS

Kapcsolódó cikkek

HIRDETÉS
HIRDETÉS

OSRAM

További hírek

HIRDETÉS
HIRDETÉS
pp_gemius_hit('Aurgi_e7YvPTGxeFO8vlnqSc71yG41rhwqueMi4R8QT.b7');

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!