A Hispania Racing istálló kedden délelőtt kiszivárogtatta az első számítógéppel készült fotókat vadonatúj versenygépéről, és átdolgozott színsémájáról, amit az idei évben fog használni a Forma-1-ben.
A Hispania Racing istálló kedden délelőtt kiszivárogtatta az első számítógéppel készült fotókat vadonatúj versenygépéről, és átdolgozott színsémájáról, amit az idei évben fog használni a Forma-1-ben.
Azt követően, hogy a tavalyi évben egyetlen téli tesztet sem teljesített, és a szezonnyitó első szabadedzésén küldte először pályára autóját, a Hispania tavalyi modelljével már a múlt héten megkezdte a tesztelést, és reményei szerint új autóját is hamarosan pályára tudja küldeni.
A spanyol színeket képviselő alakulat nincs könnyű helyzetben, hiszen már a tavalyi év elején szakított korábbi technikai partnerével, a Dallarával, és nem sikerült megegyeznie a Toyota Motosporttal, így házon belül kellett megoldania a tervezést és építést, ami nem kis falat.
Geoff Willis technikai igazgató, és Paul White főtervező azonban optimistán várja a csapat második szezonját, ahol elsődleges célja a megbízhatóság javítása lesz, és nem titkolt szándéka, hogy megszerezze első világbajnoki pontjait a Forma-1-ben.
Colin Kolles alakulata unalmasnak mondható szürke festését is lecserélte, az új vállalati külső megtervezésével pedig a hollywoodi sztártervezőt, Daniel Simont bízta meg.
Az új festés javarészt fehér, az autó hátulján egy kockás zászló mintázata figyelhető meg, és a piros szín is fel-felbukkan.
A csapat új versenyzője, Narain Karthikeyan hozta magával egyik főszponzorát, a Tatát, mg számos helyen utalás van arra, hogy szabad a reklámfelület, mint például az első- és hátsó szárnyon, illetve az oldalszekrényen.
Az F111-es kódszámra keresztelt versenygép a hírek szerint ezen a héten teljesíti az FIA által kötelezően előírt utolsó töréstesztet, így ha minden jól alakul, akkor akár már a jövő héten megrendezésre kerülő barcelonai teszten pályára gördülhet.