Az FIA kijelölte az előzési zónát Melbourne-ben

Bár az eredeti terv az volt, hogy 600 métert biztosítanak a versenyzők számára a menet közben állítható hátsó szárny használatára, az FIA csütörtökön bejelentette, hogy a célegyenesre ráfordító előtt, 867 méterrel az első kanyar előtt aktiválható lesz az eszköz Melbourne-ben.


Bár az eredeti terv az volt, hogy 600 métert biztosítanak a versenyzők számára a menet közben állítható hátsó szárny használatára, az FIA csütörtökön bejelentette, hogy a célegyenesre ráfordító előtt, 867 méterrel az első kanyar előtt aktiválható lesz az eszköz Melbourne-ben.

Ezzel a lépéssel még nagyobb az esélye, hogy több előzés lesz a célegyenesben, ugyanakkor az „előzési zóna” hosszának kitolásával a „detektáló zóna”, ahol azt figyelik, hogy az üldöző egy másodpercen belül van-e az üldözöttel szemben, a 14-es kanyar elé került.

Ezzel pedig az elől haladónak egy extra egyenes (a 15-ös kanyarig) áll rendelkezésére ahhoz, hogy felkészüljön az esetleges támadásra, ugyanis csapatától a rádión keresztül információt kap arról, hogy a mögötte haladó milyen távolságra volt tőle a „detektáló zónában”.

Görgess tovább az újdonságokért!

HIRDETÉS

Kapcsolódó cikkek

HIRDETÉS
HIRDETÉS

További hírek

HIRDETÉS
HIRDETÉS
pp_gemius_hit('Aurgi_e7YvPTGxeFO8vlnqSc71yG41rhwqueMi4R8QT.b7');

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!