Az USF1 októberben pályára viszi új autóját

A Team US F1 vezetése úgy gondolja, hogy új autójuk október végére elkészül, ugyanis már gőzerővel dolgoznak a jövő évi projekten, miután megkapták az indulási engedélyt 2010-re.

A Team US F1 vezetése úgy gondolja, hogy új autójuk október végére elkészül, ugyanis már gőzerővel dolgoznak a jövő évi projekten, miután megkapták az indulási engedélyt 2010-re.

A jövő évben bemutatkozó alakulat vezetője, Ken Anderson megerősítette, hogy az új autó tervezése már előrehaladott állapotban van, és ha minden jól alakul, akkor október végére olyan fázisban lesznek, hogy már pályára is gördülhetnek.

“Már nagyon sok minden készen áll a gyártásra. A karosszérián csak nemrég kezdtük meg a munkát, hogy megtudtuk, a Cosworth erőforrásaira is a 18.000-es fordulatszám határ lesz érvényes, nem pedig a 20.000-es” – mondta a szakember az Autosportnak.

“A srácok augusztusban már megkezdhetik a karosszéria építését, aztán pedig szeptemberben már pályára is tudjuk vinni, bár még a karosszéria és más aerodinamikai elemek nélkül, azok majd csak októberben kerülnek fel az autóra.”

Anderson azt is elmondta, hogy eddig azért nem ásták bele magukat olyan mélyen a munkába, mert nem akarták megrendelni a tervezéshez és gyártáshoz elengedhetetlen, méregdrága berendezéseket, amíg biztosan nem tudják, elfogadták-e a nevezésüket 2010-re.

“Még csak néhány hete kaptuk meg az engedélyt, és nem lett volna túl bölcs részünkről, ha 5 millió dollár körüli összegért rendelünk gépeket, amíg még semmi biztosat nem tudunk a nevezésünk elfogadását illetően” – magyarázta.

“Jelenleg 20 fős a személyzetünk, de ez augusztus közepére már 30 lesz. A helyzet az, hogy emberek kellenek a gépek működtetéséhez, és addig, amíg azok nem érkeztek meg, nem is volt értelme toborzásba kezdenünk.”

A Team US F1 a hírek szerint hamarosan azt is bejelenti, hogy a világ vezető video-megosztó weboldala, a Google tulajdonában lévő YouTube lesz a főszponzora, és egy európai bázist is kiépít, melyről már folynak a tárgyalások.

“Még semmi nincs aláírva, de tárgyalunk a spanyol Aragon, és a francia Paul Richard pálya illetékeseivel, hogy esetleg ők adjanak otthont európai bázisunknak” – tette hozzá Anderson.

A csapat jelenleg amerikai bázissal rendelkezik, Charlotte-ban, míg a bajnokság legtöbb versenye Európában kerül megrendezésre, és a téli teszteket is itt bonyolítják le.

Maradj még, olvasd el ezeket is!

Kapcsolódó cikkek

Friss hírek

 

 

 

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!