Megosztás:

Brawn: A régi logó se nem ikonikus, se nem emlékezetes

Brawn azt mondja, fontos tudniuk a rajongóknak, hogy új érába lép az F1.
Brawn azt mondja, fontos tudniuk a rajongóknak, hogy új érába lép az F1. © Bahrain GP

Ross Brawn szerint a Forma-1 régi logója sem ikonikus, sem pedig emlékezetes nem volt, és a Liberty Media számára fontos lépés a sportág brandjének átalakítása.

Az Abu Dhabi Nagydíj leintését követően mutatták be a száguldó cirkusz új logóját, mely megosztja a rajongókat, sokaknak ugyanis egyáltalán nem tetszik az új dizájn, és jobban örülnének, ha megtartanák a 23 éve használt régi formát.

Egyesek szerint pedig nem a logó a Forma-1 legfőbb problémája, ezért másra kellene hangsúlyt fektetnie az új tulajdonosnak, hogy jobbá tegye a versenyzést.

„Az elmúlt pár napban felmerült a kérdés, hogy a logó valóban prioritást jelent-e, a válasz pedig igen” – mondta Ross Brawn, a Forma-1 sportigazgatója.

„A kereskedelmi szempontok mellett az új logó sokkal rugalmasabb a használatát illetően, főleg akkor, amikor a termékekről, illetve a digitális világról beszélünk. Hatása van. A régi logó nem volt sem ikonikus, sem pedig emlékezetes.”

1

„Fontos volt, hogy a Forma-1 rajongói lássák, egy új érába léptünk. A sport változik, a jövőbe kell néznie, és ki kell lépnie a komfortzónájából, ha új rajongókat akar vonzani, főleg a fiatal generációkból.”

„Hisszük, hogy ez a logó teljesíti ezt a vágyat: a mai világban a vizuális kommunikáció még fontosabb, és nekünk is ebbe az irányba kell továbbmennünk.”

MEGOSZTÁS:

Ezt olvastad már?

Nem kíván nyilatkozni Robert Kubica Abu Dhabiban mutatott tempójáról a Williams Forma-1-es...

Hozzászólások

( komment)