Button reméli, egyszeri volt a Red Bull-dominancia

Illúziókat ugyan nem kerget, ám a McLaren versenyzője, Jenson Button abban bízik, a Red Bull suzukai domináns formája csupán egyszeri alkalom volt, és a jövő hétvégi Koreai Nagydíjon esélyük lesz megverni a címvédő gárdát.


Illúziókat ugyan nem kerget, ám a McLaren versenyzője, Jenson Button abban bízik, a Red Bull suzukai domináns formája csupán egyszeri alkalom volt, és a jövő hétvégi Koreai Nagydíjon esélyük lesz megverni a címvédő gárdát.

Sebastian Vettel a pole pozíció megszerzése után parádés győzelmet aratott a Japán Nagydíjon: a német ellentmondást nem tűrő versenyzést bemutatva szerezte meg idei harmadik diadalát, ellenfele gyakorlatilag nem is volt az 53 körös futam során.

Button a nyolcadik helyről rajtolhatott ma, és végül negyedikként ért célba – közvetlenül csapattársa, Lewis Hamilton előtt.

A 2009-es év legjobbja a futam utolsó harmadában nem tudta megelőzni Kamui Kobayashit, és kerékcseréje során Felipe Massával szemben is pozíciót veszített – emiatt csúszott le a dobogóról.

„A Red Bull nagyon erős volt, nem tudtuk ma felvenni a tempójukat” – ismerte el Button.

„Inkább a Ferrarikkal, valamint a Sauberekkel tudtunk harcolni. A Ferrari egy kicsit talán gyorsabb volt nálunk. Majd meglátjuk, mi lesz Koreában.”

„Azt hiszem, egy kicsit gyorsabbak voltak annál, mint gondoltuk, de valójában mindig gyorsak ezen a pályán. Persze mondhatnánk, hogy tavaly nem voltak olyan erősek, mint általában, és ez az oka annak, hogy harcolhattunk a győzelemért. De bizonyos okokból kifolyólag ez mindig egy jó Red Bull-pálya.”

„Reméljük, hogy ez csak egy egyszeri alkalom volt, de meg lennék lepve. Nagyon jók lesznek, és nagyon jó munkát végeznek. Az, hogy mindkét autót az első sorba kvalifikálták, bizonyítja mindezt.”

Button a futam második felét a sauberes Kobayashi mögött töltötte, és noha néhány alkalommal támadási pozícióba került, előznie nem sikerült.

„Azt hiszem, az első szett gumival nagyon jól bánt, de a másodikat elég hamar elfogyasztotta, alig néhány kör alatt – ezért tudtam közeledni hozzá.”

„Néhány alkalommal elég közel kerültem, de a probléma az volt, hogy az egyetlen módja annak, hogy megelőzzem az volt, ha közel kerülök hozzá a DRS-zónában, tehát későn fékezek a lassító előtt. Valahányszor így tettem, blokkoltam a kerekeimet és kiszélesítettem a kanyart.”

Maradj még, olvasd el ezeket is!

Kapcsolódó cikkek

Friss hírek

 

 

 

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!