Eltűnik a Ferrari főszponzorának logója a következő futamokra

Fotó: Pirelli
Fotó: Pirelli
A Ferrari idei névadó szponzora, a Mission Winnow logója a Kanadai és a Francia Nagydíjon lekerül az autókról, a sisakokról és a versenyzők overáljáról is.

A Ferrari a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon sem használta új szponzorának logóját, mivel Ausztráliában igencsak szigorúak a dohánytermékek reklámozására vonatkozó szabályok. Elkerülve az esetleges jogi problémákat, az olasz istálló nem jelenítette meg sem a nevében a Mission Winnow-t, valamint a logót sem használták. 

Hasonló a helyzet Kanadában és Franciaországban is, ami a dohánytermékek reklámozását illeti, így megelőzve a bajt, ezeken a helyszíneken sem lesz látható a szponzorfelirat

A Ferrari hivatalos közleményében azonban nem említi a tilalmat: 

„A Ferrari a Kanadai és Francia Nagydíjon újra a 90. évfordulóját ünnepli, így az autókon és a versenyzők overálján is a 90 éves logó fog szerepelni. A Mission Winnow marad a főszponzorunk 2019-ben” – írja a csapat. 

Ezeket olvastad már?

 

 

Kapcsolódó cikkek

Friss hírek

 

 

 

 

 

 

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!