Ez lehet a Honda legfőbb problémája

CdtQjzanmpHAJzE-LRcGUN5VDCzXjZKW__31I8033
Circuit Gilles Villeneuve, Montreal, Canada. Sunday 11 June 2017. Stoffel Vandoorne, McLaren MCL32 Honda. Photo: Glenn Dunbar/McLaren ref: Digital Image _31I8033

Feltehetően a megfelelő szimulációk hiánya miatt képtelen egyről a kettőre jutni a Honda – ezt gyanítja a korábbi Forma-1-es mérnök, Toni Cuquerella, aki szerint elképzelhető, hogy a japán gyártónál alábecsülték a száguldó cirkusz igényeit.

A Honda 2015-ben tért vissza a Forma-1-be a McLaren exkluzív partnereként, az azóta eltelt 2 és fél évben azonban képtelenek voltak versenyképes erőforrást építeni, mely miatt a McLaren állítólag már elhatározta, felbontja hosszú távra szóló megállapodásukat.

A Honda F1-es programját felügyeli Haszegava Juszuke a minap egy interjúban elárulta, a legfőbb problémát az okozza számukra, hogy a szimulációk során kapott értékek nem nyernek megerősítést a versenypályán.

A volt F1-es mérnök, Toni Cuquerella szerint könnyen lehet, hogy a japánok alábecsülték a Forma-1 elvárásait.

„Lehet, hogy sokat invesztáltak, csak épp nem túl bölcsen, de az is elképzelhető, hogy kevés pénzt fektettek a projektbe, és alábecsülték ennek a területnek a jelentőségét” – mondta a szakember, aki szerint a Hondának ugyan nem újdonság a különféle a próbapadok építése, mégis lehet, hogy nincsenek kellőképp felszerelve az F1-es fejlesztésekhez.

„Az F1-ben szinte nincsenek privát tesztek, szóval nagyon szofisztikált próbapadok vannak. Amikor teszteled a motort, nagyon sok múlik a váltóhoz és a karosszériához való illesztésen is – hogy miképp hajlik, és hogyan vibrál.”

„Nem tudom, milyen szinten van a Honda, de ki merem jelenteni, hogy nem járnak élen ezzel a technológiával.”

Maradj még, olvasd el ezeket is!

Kapcsolódó cikkek

Friss hírek

 

 

 

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!