Ferrari: Az F2008 jól idomul az új szabályokhoz - F1VILÁG.HU

Ferrari: Az F2008 jól idomul az új szabályokhoz

HIRDETÉS

A Ferrari csapatmenedzsere, Luca Baldisserri úgy gondolja, hogy az F2008-as modell kitűnően idomul az új szabályokhoz, és elmondta, teljes mértékben meg van elégedve az új versenygép eddigi teszteken mutatott teljesítményével.

A Ferrari csapatmenedzsere, Luca Baldisserri úgy gondolja, hogy az F2008-as modell kitűnően idomul az új szabályokhoz, és elmondta, teljes mértékben meg van elégedve az új versenygép eddigi teszteken mutatott teljesítményével.

“Mindenki azt gondolta, hogy a versenyzőknek sokkal nehezebb lesz majd a dolguk az idei évben, miután tiltólistára kerültek a vezetést segítő elektronikai berendezések, azonban az F2008-as eddig fantasztikusan teljesített a teszteken” – mondta Baldisserri a Gazzetta dello Sportnak adott nyilatkozatában.

“Az új modell minden tekintetben jól idomul az idei szabályokhoz, és a tapadásával sincs gond, ezért is tudunk ilyen remek időket menni.”

“Sokat dolgoztunk az autó kialakításán, és rengeteg szimulációt elvégeztünk, miközben az első és hátsó felfüggesztést terveztük, és úgy tűnik, a kemény munka meghozta gyümölcsét. Nagyon elégedettek vagyunk az időeredményekkel, de természetesen még mindent le kell ellenőriznünk, mikor ismét a többiekkel együtt tesztelünk.”

Amellett, hogy elégedetten nyilatkozott az új autó sebességéről, a Ferrari szakembere az F2008-as modell remek megbízhatóságát is kiemelte: “Már régen nem lépett fel probléma, éppen ezért a vártnál kevesebb körözéssel teljesíteni tudtuk előre betervezett tesztprogramunkat, ami jó dolog, hiszen limitálva van a tesztelés a Forma-1-ben.”

“Célunk az, hogy a lehető legmegbízhatóbb legyen az autó 2008-ban, és ha emellett gyors is, akkor az a legjobb kombináció” – folytatta Baldisserri, aki szerint az új szabályok nem biztos, hogy úgy hatnak majd a versenyzésre, ahogy azt az irányító testület korábban elgondolta.

“A költségek csökkennek, de az, hogy az egységesített elektronika (ECU) használatával csökkenni fog-e az autók teljesítménye, vitatható. Mikor 22 versenyző együtt köröz a pályán a hatalmas hőségben, kopott gumikkal, nő az esélye annak, hogy hibáznak, és időt veszítenek. A szimulációk azt mutatják, hogy nem lesz több kiállás” – tette hozzá Baldisserri.

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

A legfrissebbek

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!