Már nem hajlik a Ferrari és a Red Bull szárnya

A Mercedes és a McLaren csapatvezetője úgy gondolja, hogy az FIA szigorított tesztjeinek köszönhetően, végéhez érkezik a flexi-szárny botrány, ugyanis már most szemmel látható, hogy nem hajlanak annyira a Ferrari és a Red Bull szárnyai, mint korábban.


A Mercedes és a McLaren csapatvezetője úgy gondolja, hogy az FIA szigorított tesztjeinek köszönhetően, végéhez érkezik a flexi-szárny botrány, ugyanis már most szemmel látható, hogy nem hajlanak annyira a Ferrari és a Red Bull szárnyai, mint korábban.

A szövetség a hétvégi Belga Nagydíjon már egy szigorúbb teszt alá vetette a versenygépeket, és a következő futamnak helyet adó Monzában újabb szigorításokat tervez, hogy kiszűrje az esetlegesen hajlékony első légterelőket, miután felmerült a gyanú, hogy a szóban forgó két alakulat trükközik.

Bár a Red Bull Racing vezetése hangsúlyozta, hogy nem változtatott konstrukcióján, és ugyanazokat az első szárnyakat hozta magával Spa-Francorchamps-ba, mint amikkel Budapesten is teljesített, a riválisok szerint merevítettek az első szárnyelemen.

„Mindannyiunk számára világos, hogy ami látható volt az elmúlt néhány versenyen, most nem ismétlődött meg” – mondta a Mercedes csapatfőnöke, Ross Brawn, célozva ezzel a riválisok első szárnyaira.

„Nem tudom, hogy mi történhetett, de úgy tűnik számomra, hogy most más a helyzet, és szerintem ezt mindenki nagyon jól látja.”

A McLaren csapatvezetője, Martin Whitmarsh a következőkkel folytatta: „Mindannyian jól láthatjuk, hogy az első szárnyak más keménységűek, és más pozícióban, jóval feljebb vannak, mint az elmúlt versenyeken, valamilyen okból kifolyólag.”

Maradj még, olvasd el ezeket is!

Kapcsolódó cikkek

Friss hírek

 

 

 

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!