McLaren: Alonsóéknak is köszönhető az idei remek forma

SPIELBERG,AUSTRIA,28.JUN.19 - MOTORSPORTS, FORMULA 1 - Grand Prix of Austria, Red Bull Ring, free practice. Image shows Lando Norris (GBR/ McLaren). Photo: GEPA pictures/ Harald Steiner - For editorial use only. Image is free of charge.
Fotó: Red Bull
Nagyon sokat köszönhet korábbi versenyzőinek, Fernando Alonsónak és Stoffel Vandoorne-nak a McLaren Forma-1-es csapata – ezt az istállót irányító Andreas Seidl nyilatkozta a minap.

Az elmúlt években a patinás brit istálló rengeteget küszködött a Forma-1-ben, Alonsóék azonban mindent megtettek azért, hogy helyes irányba tereljék a fejlesztéseket – éppen ezért komoly szerepük van abban, hogy a csapat egyre versenyképesebbé válik.

„Szerintem csapaton belül senki sem számított arra, hogy a 2018-as szezon után, amikor is a 9. leggyorsabb autó volt csak a miénk, ilyen nagyot lépünk előre” – mondta a szakember.

„Ez egyszerűen azt mutatja, hogy rengeteg olyan változás történt tavaly, melyek kifizetődőek voltak. A csapat nagyon jó munkát végzett azzal, hogy összerakta az idei évet.”

„Rengeteg dolgot megértettek a tavalyi versenyzők visszajelzéseinek köszönhetően, ezért elismeréssel tartozunk Fernandónak és Stoffelnek, akik rámutattak a gyengeségekre, és arra, hogy milyen irányt kell vennünk az autó fejlesztésével. Ez gyümölcsözik most.”

A McLaren jelenleg a konstruktőri 4. helyet foglalja el, előnye 20 pont a Renault-val szemben – Seidl mindazonáltal tudja, gyorsan változhatnak a dolgok, ezért nem pihenhetnek.

„A cél számunkra az, hogy fenntartsuk az autó fejlesztését. Természetesen szeretnénk megbizonyosodni arról, hogy megtartjuk a negyedik pozíciót, de láthattuk, hogy a dolgok gyorsan változhatnak. Szoros a küzdelem.”

„Fontos, hogy ne lihegjük túl a mostani szereplést, és leszegett fejjel dolgozzunk tovább, az autónk gyengeségeire fókuszálva.”

„Az elmúlt két versenyen is a miénk volt a negyedik leggyorsabb autó, szóval megérdemeljük ezt a negyedik pozíciót a konstruktőri tabellán. De őszintének kell lennünk, a franciaországi versenyig nem a miénk volt a negyedik legjobb autó. Valahol az ötödik, illetve hetedik között volt, és végül a negyedik pozícióban találtuk magunkat, mert jobb volt a megbízhatóságunk, jobbak voltak a kiállásaink, a stratégiáink, vagy jobban megértettük a gumikat.”

Maradj még, olvasd el ezeket is!

Kapcsolódó cikkek

Friss hírek

 

 

 

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!