Még nem talált pontos válaszokat a McLaren - F1VILÁG.HU

Még nem talált pontos válaszokat a McLaren

HIRDETÉS

Továbbra is keresi a pontos válaszokat problémáira a McLaren csapata – Melbourne után a wokingi gárda a sepangi szabadedzéseken is szenvedett, ám Sam Michael sportigazgató optimistán tekint a jövőbe.


Továbbra is keresi a pontos válaszokat problémáira a McLaren csapata – Melbourne után a wokingi gárda a sepangi szabadedzéseken is szenvedett, ám Sam Michael sportigazgató optimistán tekint a jövőbe.

A brit csapat már a szezon eleje óta küszködik az MP4-28-as versenygéppel, melynek teljesítménye jócskán elmarad a rivális autók teljesítményétől.

A csapat mindent megtesz azért, hogy mihamarabb megoldást találjon a problémákra, ám ez a nyilatkozatokból ítélve egyáltalán nem lesz könnyű feladat.

„Őszintén szólva minden területet alaposan szemügyre veszünk” – mondta Sam Michael sportigazgató az Autosportnak.

„Meglehetősen jó elképzeléseink vannak arról, hol is keressük a problémákat, melyek többsége tervezéssel oldható meg a McLaren központjában. A pályán elvégzett teszteknek köszönhetően egyre biztosabbak vagyunk abban, mely területekre kell fókuszálnunk, de még túl korai megmondani, milyen problémákról is van szó.”

A McLaren minden figyelmét a jelenlegi autó fejlesztésére fordítja, ám az sem zárható ki teljesen, hogy a csapat végül mégis előveszi tavalyi modelljét.

„Továbbra is a 28A kódjelű gépen dolgozunk, megpróbáljuk minél előbb megoldani a problémát. Ha vissza kellene hoznunk a tavalyi modellt, a 27-est, akkor is sok technikai problémát kellene megoldani, hiszen például az első szárnyra vonatkozó regulák is változtak. És van néhány jelentéktelen dolog is, mind a törésteszt. Nem olyan nagy problémák ezek, de mindemellett még a tartalékalkatrészekről is gondoskodni kellene.”

„Viszont minden erőnkkel a jelenlegi autóra fókuszálunk, mert hisszük, hogy több potenciál van benne, mint a tavalyi autóban.”

Az F1-es paddockban felütötte fejét az a pletyka is, miszerint a McLaren egy hibrid autót épít, melynek hátulja az idei konstrukción látott elemekből áll majd, míg elejét a tavalyi versenygépről másolja át a csapat. Michael szerint nincs szükség ilyen drasztikus lépésre.

Hirdetés

„Nem tervezünk semmi ilyesmit jelen pillanatban, az aktuális autó fejlesztésére összpontosítunk.”

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

A legfrissebbek

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!