Hírek

Mercedes: Továbbra is a Red Bull a mérce

A Mercedes elmondta, egy pillanatra sem szabad alábecsülni a Red Bull Racinget, miután az energiaital-gyárosok egy újabb kiváló időmérős teljesítményt nyújtottak Malajziában.


A Mercedes elmondta, egy pillanatra sem szabad alábecsülni a Red Bull Racinget, miután az energiaital-gyárosok egy újabb kiváló időmérős teljesítményt nyújtottak Malajziában.

Bár a Red Bull számára messze nem volt ideális a téli felkészülés a Renault motorok problémái miatt, immáron zsinórban második első soros rajtpozíciójukat szerezték meg szombaton Szepangban.

A Mercedes éppen ezért úgy gondolja, hogy komolyan kell venni a Red Bullt, hiszen még mindig a világbajnok alakulat a mérce, akik idővel még komolyabb nyomást gyakorolhatnak rájuk.

„Nem kell, hogy figyelmeztető jelzést adjunk le, hiszen mindig is úgy tartottuk számon őket, mint egy nagyon komoly ellenfél” – mondta Nico Rosberg. „Továbbra is ők a mérce a sportban, nagyon keményen hajtanak, és arra számítunk, hogy tovább csökkentik a különbséget.”

A Mercedes motorsport elnöke, Toto Wolff szintén elmondta, hogy a Red Bull elmúlt hetekben mutatott javulása egyértelművé teszi számukra, hogy minden eddiginél keményebben kell fejleszteniük, máskülönben elveszítik jelenlegi vezető pozíciójukat.

„Nagyon gyorsan elfelejtettük, hogy a Red Bull dominált az elmúlt négy évben, így boldog vagyok, hogy jelenleg mi vagyunk a vezető helyzetben, de nem szabad téves illúziókba kergetnünk magunkat.”

„Ezek a srácok négy bajnoki címet nyertek a múltban, és a mai napon az esőben is láthattuk, hogy mennyire keményen hajtanak, mennyire komolyan gondolják, ezért a földön kell maradnunk.”

„Keményen kell hajtanunk, és meg kell tartanunk ezt a fejlesztési ütemet, hogy ne tudjanak leelőzni minket.”

Lewis Hamilton bevallotta, hogy a Red Bull valójában jobb helyzetben van, hiszen jelenleg az üldöző szerepében van, míg a Mercedesnek azon kell dolgoznia, hogy elöl maradjon, ami általában nehezebb.

„Azt gondolom, hogy a játék neve: nyomást gyakorolni, keményen nyomni, és tartani a fejlesztési ütemet” – mondta a brit pilóta. „Ez az, amit tennünk kell, és azt hiszem, hogy képesek is vagyunk erre.”

„Azonban mindig könnyebb üldözni, mint elöl maradni. Mikor vezetsz, könnyebb követned és hajtanod valakit, mint az élen maradni, és ez azt gondolom, hogy az élet minden dolgával hasonlóképpen van.”

„Semmi kétségem afelől, hogy a többiek mindent elkövetnek majd azért, hogy csökkentsék a lemaradásukat, ám abban is biztos vagyok, hogy mi is keményen dolgoznunk majd azon, hogy növeljük az előnyünket.”

Szólj hozzá!