Michael: Nem elég jó az átdolgozott Williams

A Williams istálló technikai igazgatója, Sam Michael egyelőre értetlenül áll a történtek előtt, és mielőbbi vizsgálatot sürget, hogy kiderítse, miért nem segítettek az újítások az előrelépésben, jóllehet Rubens Barrichello két pontot szerzett a Spanyol Nagydíjon.


A Williams istálló technikai igazgatója, Sam Michael egyelőre értetlenül áll a történtek előtt, és mielőbbi vizsgálatot sürget, hogy kiderítse, miért nem segítettek az újítások az előrelépésben, jóllehet Rubens Barrichello két pontot szerzett a Spanyol Nagydíjon.

– Milyennek értékeli a csapat teljesítményét a Spanyol Nagydíjon?

Sam Michael: – Ha figyelembe vesszük, hogy milyen mélyről kellett visszajönnünk a szombati időmérőt követően, akkor jó eredménynek tarthatjuk Rubens Barrichello két megszerzett pontját. De az igazat megvallva, a teljesítményünkkel nem lehetünk maradéktalanul elégedettek, és törekednünk kell a hibák kijavítására a minél jobb szereplés érdekében.

– Mennyire váltak be az új frissítések az autóikon?

Sam Michael: – Egy sor új alkatrészt hoztunk magunkkal Barcelonába, amit a pénteki edzésen Rubens kipróbált. Az edzés adatai alapján a gyárban állítottak rajtuk, és ezeket megkaptuk szombatra. Egyértelművé vált, hogy tovább kell rajtuk dolgozni, ám az reménnyel tölthet el bennünket, hogy a legtöbb istállóval már versenyképesek voltunk.

– A verseny utolsó köreiben rászólt Rubens Barrichellóra, hogy kímélje az abroncsait. Miért?

Sam Michael: – Az adatokból láttuk, hogy gond lehet, így rádión beszéltünk Rubens-szel, hogy a pontszerzés érdekében vegyen vissza a tempójából, nehogy baj történjen. Az adatok alapján most próbáljuk meg kideríteni, mi volt a gond.

– Miért kellett Nico Hülkenberget még egyszer kihívni a boxba?

Sam Michael: – Az első kiállást követően nála korábban jelentkeztek ugyanazok a gondok, mint Rubensnél, és annyira elfogyott a kocsi leszorító ereje, hogy inkább kihívtuk még egy kerékcserére.

– Következik Monaco, ahol hagyományosan jól szerepel a Williams. Mit várnak a hétvégén?

Sam Michael: – Monacóban sokkal lágyabb beállításokra lesz szükségünk a jó szerepléshez, amihez elengedhetetlen a maximális leszorító erő. Olyan alkatrészeket is bevetünk a hercegségben, amit máshol nem. Nagyon keskeny a pálya, igazi erőpróbája a versenyzőknek. Szinte milliméterekre száguldanak a versenyzők a faltól, és aki nem hibázik, megtalálja az aktuális ívet, az futhatja majd a legjobb köridőt. Ha valahol, itt nagyon fontos a minél jobb rajthely megszerzése. Bizakodva várjuk a hétvégét.

Maradj még, olvasd el ezeket is!

Kapcsolódó cikkek

Friss hírek

 

 

 

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!