Mosley pert nyert a brit bulvárlap ellen

Az FIA elnöke, Max Mosley pert nyert a News of the World c. brit bulvárlap ellen, amely még márciusban pikáns felvételeket közölt az elnökről, és azzal vádolta meg, hogy náci elemeket is tartalmazott az a szexorgia, amin részt vett.

Az FIA elnöke, Max Mosley pert nyert a News of the World c. brit bulvárlap ellen, amely még márciusban pikáns felvételeket közölt az elnökről, és azzal vádolta meg, hogy náci elemeket is tartalmazott az a szexorgia, amin részt vett.

A bíróság csütörtökön reggel hirdette ki ítéletét, miszerint a brit bulvárlap valótlant állított az elnökről, és megsértette személyiségi jogait.

A bírság nem kevesebb, mint 60 000 angol font, azaz közel 18 millió forint.

A News of the World a szezon elején jelentette meg weboldalán azokat a videófelvételeket, melyeken az FIA elnöke prostituáltakkal enyeleg, sőt a brit lap azt is állította, hogy a szexorgia náci elemeket tartalmaz.

Mosley mindvégig tagadta a vádakat, és folyamatosan harcolt igazáért, miszerint semmiféle náci elemet nem tartalmazott a videóra vett szexjelenet.

A News of the World vádjai akkor omlottak össze a bíróságon, mikor a prostituált, aki felvette és pénzzé tette a felvételeket, nem állt a lap mellé, és nem tanúskodott Mosley ellen.

Az ítélethirdetést követően Mosley közleményben reagált a történtekre. Az elnök örült az ügy végkimenetelének, és bízik benne, hogy ez egy figyelmeztetés mindazon újságok számára, amelyek hasonló dolgokat készülnek tenni a jövőben.

Görgess tovább az újdonságokért!

HIRDETÉS

Kapcsolódó cikkek

HIRDETÉS
HIRDETÉS

További hírek

HIRDETÉS
HIRDETÉS

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!