Verstappen vs. Ocon

Nem hozzák vissza a szezonközi teszteket az F1-ben

A Nemzetközi Automobil Szövetség által a mai napon kiadott sportszabályzat megerősíti, hogy az idei évvel ellentétben, nem lesz szezonközi a teszt jövőre a Forma-1-ben.


A Nemzetközi Automobil Szövetség által a mai napon kiadott sportszabályzat megerősíti, hogy az idei évvel ellentétben, nem lesz szezonközi a teszt jövőre a Forma-1-ben.

Az irányító testület a költségek csökkentése érdekében 2009-ben száműzte a szezonközi teszteket a Forma-1-ből.

Bár az idei évben a csapatoknak lehetőségük volt az olaszországi Mugellóban tesztelni a nyáron, az FIA megerősítette, hogy jövőre csak a szezon előtt lesz lehetőségük a csapatoknak tesztelni, a szezonközi újításokat csak a szélcsatornában és a szimulátorban lesz lehetőségük tesztelni.

Az FIA Motorsport Világtanács pénteken ül össze, hogy jóváhagyja a további szabálymódosítási javaslatokat.

 

Kapcsolódó cikkek

Räikkönen elégedett: Az új autó nagy előrelépés!

A 2007-es világbajnok Kimi Räikkönen azt mondja, új csapata, az Alfa Romeo „nagy előrelépést” tett meg autójával a tavalyi versenygéphez képest. A finn „nagyon pozitív” barcelonai nyitónapon van túl.

Simán ment a Mercedes első napja Barcelonában

Lewis Hamilton és Valtteri Bottas is dolgozhatott a Mercedes Forma-1-es csapatának új autójával hétfőn, Barcelonában. A két versenyző összesen 150 kört tett meg a W10-essel.

Vettel a leggyorsabb az első barcelonai tesztnapon

A Ferrari német versenyzője, Sebastian Vettel volt a leggyorsabb a Forma-1-es csapatok barcelonai tesztjének nyitónapján. Kimi Räikkönen számára nem indult könnyen a nap, ám végül produktív napot zárt a katalán fővárosban.

Live-timing az F1-es tesztről

Összesen 8 napot töltenek el teszteléssel a Forma-1 csapatai az előszezonban Barcelonában: a királykategória mezőnye hétfőn kezdte meg a munkát, az alábbi lejátszó segítségével pedig élőben mutatjuk a köridőket.

Ezt tudtad? Így zajlik a mentés az F1-ben!

Ahogy a versenyzés és az autók fejlődtek, úgy növekedett a pilóta körüli védelem – a biztonság, illetve a mentés komplexitása egyaránt, így az F1-es pályákon dolgozó kimentő csapatokon is folyamatosan nő a nyomás. 

Friss hírek