Nyáron ment tévútra a fejlesztésekkel a Ferrari

A Ferrari Forma-1-es csapatának technikai igazgatója, Pat Fry úgy véli, akkor kerültek vakvágányra a 2013-as bajnoki évad során, amikor a Kanadai Nagydíjra tervezett fejlesztések nem váltak be versenyautóikon.


A Ferrari Forma-1-es csapatának technikai igazgatója, Pat Fry úgy véli, akkor kerültek vakvágányra a 2013-as bajnoki évad során, amikor a Kanadai Nagydíjra tervezett fejlesztések nem váltak be versenyautóikon.

Fernando Alonso a szezon első felében még bajnoki elsőségről álmodozott, hiszen Kínában és Spanyolországban is nyerni tudott, később azonban nem tudott mit kezdeni a Red Bull és Sebastian Vettel dominanciájával.

Amikor az AUTOSPORT című angol szaklap arról kérdezte Pat Fry-t, a maranellói alakulat technikai igazgatóját, mi történt júniusban és júliusban, amikor a Ferrari szemmel láthatóan lemaradt riválisától, a szakember azt mondta, nem a szélcsatorna kalibrálásával, sokkal inkább a rossz fejlesztésekkel volt a gond.

„Nem vagyok meggyőződve arról, a szélcsatorna kalibrálására vezethető vissza a dolog”
– fogalmazott Fry.

„Azt gondolom, télen meglehetősen ésszerű fejlesztéseink voltak, és igencsak érzékeny fejlesztési görbét mutattunk. Az első versenyre vitt csomag remekül működött, néhány elem jobban is, mint vártuk.”

„Ami azt illeti, Kanadába egy másik kasztnival érkeztünk, egyáltalán nem voltunk biztosak benne, és volt pár problémánk, melyeket megpróbáltunk megérteni.”

„Ha azt kérdeznék tőlem, mikor ment tévútra az autó fejlesztése, akkor szerintem ez idő tájt. Ha fejleszted az autót, és van egy bizonyos dolog, mely nem 100 százalékos, ahogy vártad, mit kezdesz vele? Mivel akkorra már a szélcsatorna-modell fejlődött, és négy héttel előrébb járt.”

„Ha tehát megpróbálsz visszalépni, akkor további problémáid lehetnek.”

Görgess tovább az újdonságokért!

HIRDETÉS

Kapcsolódó cikkek

HIRDETÉS
HIRDETÉS

OSRAM

További hírek

HIRDETÉS
HIRDETÉS
}

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!