Verstappen vs. Ocon

Rosberg: Az F1-nek is váltania kell elektromos autókra

Fotó: Red Bull

Nico Rosberg, volt F1-es pilóta szerint el fog érkezni az idő, amikor a Forma-1-ben is elektromos autókat fognak használni. 

A Formula-E egyre nagyobb népszerűségre tesz szert a motorsport-rajongók körében, habár sokaknak továbbra is ellenmondásban áll az autósport és az elektromos hajtás. 

Az utcai autók között már egyáltalán nem meglepő, ha elektromos autót látunk, és a Formula-E is egyre inkább fejlődik: sokak szerint a motorsport jövője lehet, mások szerint nem veheti át a Forma-1 szerepét. 

Nico Rosberg, a 2016-os év világbajnoka szerint a Forma-1-nek nem lesz választása: előbb-utóbb nyitnia kell az „elektromosság” felé

„Ha a világon elektromos, vagy hidrogénhajtású autókat adnak el, akkor a Forma-1 sem működhet benzinmotorokkal – ennek nem lenne értelme” – nyilatkozta Rosberg a BBC-nek. 

Egy ponton váltaniuk kell, szerintem” – mondta. 

„Két évvel ezelőtt mindenki úgy volt vele, hogy „na, elektromos autók…” Most pedig már a legnagyobb benzingőz-őrültek is nyitottá váltak ez iránt, és hamarosan nagyon menővé fog válni.”

A 2018-as Olasz Nagydíjon Jean Todtot megkérdezték arról, hogy várható-e, hogy a Forma-1 elektromossá válik a jövőben, ám az FIA elnöke szerint ez „nonszensz”, és soha nem fog megtörténni, hiszen két, teljesen különböző kategóriáról van szó. 

 

Kapcsolódó cikkek

Rosberg: Hamiltonnak is vannak gyenge pontjai

Nico Rosberg, a 2016-os év F1-es világbajnoka kíváncsi, hogy ki lesz idén Lewis Hamilton kihívója, és alig várja, hogy kiderüljön, mire lesz képes Charles Leclerc a Ferrari színeiben.

Bottas idén nagyon felidegesítheti Hamiltont

A 2016-os év Forma-1-es bajnoka, Nico Rosberg szerint utódja, Valtteri Bottas sokkal jobb annál, mint amit az elmúlt évben mutatott, és képes lehet arra, hogy 2019-ben „jócskán felidegesítse” Lewis Hamiltont.

Ezt tudtad? Így zajlik a mentés az F1-ben!

Ahogy a versenyzés és az autók fejlődtek, úgy növekedett a pilóta körüli védelem – a biztonság, illetve a mentés komplexitása egyaránt, így az F1-es pályákon dolgozó kimentő csapatokon is folyamatosan nő a nyomás. 

Friss hírek