Rosberg: Édes a győzelem a tavalyi szenvedés után

A világbajnoki pontversenyben élen álló Nico Rosberg elárulta, megédesítette vasárnapi győzelmét az, hogy egy olyan pályán sikerült nyernie, ahol tavaly jócskán alulmaradtak a Red Bull-lal és a Ferrarival szemben.


A világbajnoki pontversenyben élen álló Nico Rosberg elárulta, megédesítette vasárnapi győzelmét az, hogy egy olyan pályán sikerült nyernie, ahol tavaly jócskán alulmaradtak a Red Bull-lal és a Ferrarival szemben.

A Mercedes 2015-ben rengeteget szenvedett Szingapúrban, mely pálya kétségkívül a Red Bull autóinak fekszik leginkább.

Rosberg mégis nyerni tudott az éjszakai futamon, igaz, a verseny végén keményen kellett védekeznie Daniel Ricciardóval szemben.

„Egyszerűen fantasztikus, hogy bárhová is megyünk, ezzel a csapattal esélyünk van minden verseny megnyerésére” – mondta a bajnoki éllovas.

„Főleg az elmúlt hétvége volt igazán lenyűgöző, mert tavaly itt megsemmisített minket a Red Bull és a Ferrari. Megértettük, miért történt így, de nem volt könnyű – mégis fordítani tudtunk, és idén másképp alakultak a dolgok.”

„A számukra leginkább kedvező pályán vertük meg őket. Ez bizonyos tekintetben mindenki számára nagyon örömteli volt.”

Rosberg győzelme egyáltalán nem volt sima, hiszen nemcsak Ricciardo okozott problémákat a leintés előtt, hanem bizony mindkét Mercedes-versenyzőnek oda kellett figyelnie a fékekre.

„Csak akkor volt nehéz dolgom, amikor a verseny végén nyomás nehezedett rám” – magyarázta a német.

„A verseny elején mindent kontroll alatt tartottam, szóval abszolút rendben volt, csak egy kicsit kellett menedzselni a dolgokat. Amikor így óvni kell a fékeket, és az teljesítménycsökkenéssel jár, nehéz helyzetbe kerülsz. De ezen a pályán az autó abszolút a határon működött, tudtuk, hogy így lesz, és végül jól eltaláltunk mindent.”

„Ami pedig a verseny végi küzdelmet illeti: így még inkább örömteli a győzelem, mert nagyon oda kellett tennem magam azokban a körökben, a legtöbbet kellett kihoznom belőlük, mert Ricciardo jó úton haladt afelé, hogy 2 körrel a leintés előtt beérjen. Szóval a lehető legjobb körökkel kellett előrukkolnom.”

Maradj még, olvasd el ezeket is!

Kapcsolódó cikkek

Friss hírek

 

 

 

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!