Verstappen vs. Ocon

Röviden: Egy előzési zóna lesz Sanghajban

Csupán egy DRS-zóna áll majd a versenyzők rendelkezésére a hétvégi Kínai Nagydíjon – ahogy az elmúlt évben, úgy idén is a sanghaji pálya hosszú egyenesében nyithatják autóik hátsó szárnyát a pilóták.


Csupán egy DRS-zóna áll majd a versenyzők rendelkezésére a hétvégi Kínai Nagydíjon – ahogy az elmúlt évben, úgy idén is a sanghaji pálya hosszú egyenesében nyithatják autóik hátsó szárnyát a pilóták.

A Williams istálló versenymérnöke, Xevi Pujolar elárulta, az autók közti távolságot a 12-es és 13-as kanyarok között mérik majd, a DRS-rendszert pedig a pálya hátsó egyenesének közepén, a 14-es kanyar előtt aktiválhatják a versenyzők.

 

Kapcsolódó cikkek

Számos helyszínen változnak a DRS-zónák

Számos változtatást eszközöl a 2018-as szezon hátralévő részében a DRS-zónákon a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) – a cél továbbra is az, hogy növeljék az előzések

Friss hírek