Symonds szerint a Renault erősebb a Toyotánál

A Renault főmérnöke, Pat Symonds úgy gondolja, hogy csapata előnyben lesz a Toyotával szemben a szezon hátralévő részében, és minden esélye megvan arra, hogy bezsebelje a negyedik helyet a konstruktőrök versenyében.

A Renault főmérnöke, Pat Symonds úgy gondolja, hogy csapata előnyben lesz a Toyotával szemben a szezon hátralévő részében, és minden esélye megvan arra, hogy bezsebelje a negyedik helyet a konstruktőrök versenyében.

Miközben a Toyota egyetlen pontot sem szerzett, a Renault az elmúlt két versenyen a negyedik helyen végzett, mellyel pontegyenlőség alakult ki a két alakulat között négy futammal a szezon vége előtt.

Symonds szerint a Renault autója erősebb a Toyota versenygépénél, bár biztos benne, hogy nagyon kemény lesz a kettejük közötti küzdelem a szezon utolsó versenyein.

“A pontegyenlőségnél közelebb már nem kerülhetsz senkihez. Természetesen ahogy csökken a hátralévő versenyek száma, még a konstans különbségeket is egyre nehezebb kezelni, így nagyon boldog vagyok, hogy ilyen gyorsan sikerült lefaragnunk tíz pontos lemaradásunkat” – mondta Symonds.

“Azt gondolom, hogy a mi autón jobb, mint a Toyota versenygépe, ám ennek ellenére nagyon kemény küzdelemre számítok az utolsó versenyeken. Lesznek olyan futamok, ahol mi leszünk az erősebbek, de akadnak majd olyanok is, ahol nekik áll majd a zászló.”

Symonds azt is elárulta, hogy csapata számos újítással készül a hétvégi Szingapúri Nagydíjra, ahol bevetik idei utolsó javítócsomagjukat.

“Szingapúrban mutatjuk be az R28-as utolsó fejlesztéseit, beleértve az új első szárnyat is” – mondta a szakember. “Az előző években, mikor már az új autón dolgoztunk a szélcsatornában, mindig bíztunk abban, hogy a fejlesztéseket valamilyen formában beépíthetjük a jelenlegi autóba, ám ez idén nem lehetséges, mert merőben más szabályok lépnek életbe a 2009-es idényben.”

“Éppen ezét ezek az utolsó fejlesztések, bármi más változtatás a megbízhatóság javítása érdekében történik majd meg” – folytatta a brit szakember, aki szerint komoly kihívás lesz a csapat összes tagja számára a sport történetének első éjszakai versenye, ahol európai idő szerint kell majd dolgozniuk.

“Úgy gondolom, hogy ez kihatással lesz ránk, és a legnagyobb kihívás az emberi teljesítmény megfelelő kezelése lesz a hétvége folyamán. Keményen dolgozunk az orvosainkkal, hogy megfelelően felkészüljünk a hétvégére, hiszen már az magában megterhelő, hogy a világ másik pontjára kell utaznunk.”

“Az pedig, hogy európai idő szerint kell dolgoznunk, további nehézséget jelent, és összezavarhatja a biológiai óránkat” – tette hozzá Symonds.

Görgess tovább az újdonságokért!

HIRDETÉS

Kapcsolódó cikkek

HIRDETÉS
HIRDETÉS

További hírek

HIRDETÉS
HIRDETÉS

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!