Egy nappal azután, hogy főszponzora, az ING bejelentette év végi kivonulását, a Renault keddi közleményében megerősítette, hogy megválik több mint 60 dolgozójától a közeljövőben, ám hozzátette, ennek semmi köze a gazdasági világválsághoz, a megszorítások következménye.
Egy nappal azután, hogy főszponzora, az ING bejelentette év végi kivonulását, a Renault keddi közleményében megerősítette, hogy megválik több mint 60 dolgozójától a közeljövőben, ám hozzátette, ennek semmi köze a gazdasági világválsághoz, a megszorítások következménye.
A költségek drasztikus csökkentése érdekében, a csapatok és az FIA illetékesei még tavaly karácsony előtt megegyeztek abban, hogy az idei évtől betiltják a szezonközi teszteket, valamint korlátozzák a szélcsatorna használatát az idény során.
Mindez pedig azt is jelenti egyben, hogy a csapatoknak többé nem lesz szükségük külön tesztgárdára, valamint a szélcsatornában dolgozó aerodinamikai szakembereik számát is csökkenthetik, ugyanis közel nem lesz annyi munka, mint korábban.
Éppen ezért senkit nem lepett meg a Renault keddi bejelentése, miszerint már megkezdte a tárgyalásokat ez ügyben, és hamarosan megválik 63 alkalmazottjától, amely 12%-os leépítést jelent, lévén 525 fős a franciák f1-es részlege.