Toro Rosso-Honda: Korai még a rajtbüntetések miatt aggódni

F1 Grand Prix of Mexico - Qualifying
MEXICO CITY, MEXICO - OCTOBER 28: Brendon Hartley of New Zealand driving the (28) Scuderia Toro Rosso STR12 locks a wheel under braking during final practice for the Formula One Grand Prix of Mexico at Autodromo Hermanos Rodriguez on October 28, 2017 in Mexico City, Mexico. (Photo by Clive Rose/Getty Images) Mexican GP 2017

A Toro Rosso Forma-1-es csapatát irányító Franz Tost szerint korai még azon aggódni, hány rajtbüntetésük lesz majd a 2018-as évadban a Honda erőforrásai miatt.

Az olasz kiscsapat jövőre már nem a Renault, hanem a Honda motorjait használja a Forma-1-ben, ám a japán gyártó az elmúlt 3 évben nem remekelt.

Jövőre ráadásul már csak 3 erőforrást lehet büntetlenül felhasználni az évad során, ami még inkább megnehezítheti majd a Toro Rosso dolgát.

Franz Tost csapatfőnök azonban egyelőre nem aggódik, igyekszik a partnerség pozitívumaira összpontosítani.

„Először látnunk kell a tesztek alatt a jövő évi motort, és aztán gondolkodhatunk a lehetséges büntetéseken” – mondta a szakember a Motorsport.com-nak.

„Az oka annak, hogy szerettünk volna együtt dolgozni a Hondával, hogy meggyőződésünk, rengeteg potenciál van ebben a vállalatban. Egy világszerte ismert autógyártóról beszélünk, mely fantasztikus motorsport-történelemmel bír.”

„És mi a Toro Rossónál büszkék vagyunk arra, hogy egy ilyen exkluzív partnerrel dolgozhatunk. Most ideje a tettek mezejére lépni, és remélhetőleg a Toro Rosso és a Honda együttműködése sikereket hoz majd.”

Tost hozzátette, köszönhetően a Hondával kötött egyezségnek, a kutatási- és fejlesztési részleget nagyobb anyagi ráfordítással üzemeltethetik. A csapatfőnök mindazonáltal figyelmeztet.

„A büdzsé csak egy dolog, de felépíteni egy infrastruktúrát, az teljesen más történet. Mindez időbe telik, és természetesen szükség van sürgős beavatkozásra a kutatási- és fejlesztési részlegen.”

„Lesznek új szakemberek, mivel szükség van rájuk. Egy teljesen más tervünk volt 2018-ra, a Red Bull Racing autójának teljes hátulját akartuk használni, de ez már nem így lesz, hiszen egy más motorunk lesz. Szóval bevonunk új szakembereket a projektbe. De ez egy szokványos folyamat.”

Görgess tovább az újdonságokért!

HIRDETÉS

Kapcsolódó cikkek

HIRDETÉS
HIRDETÉS

OSRAM

window.onload = function() { googletag.cmd.push(function() { var avtracker = googletag.defineSlot('/28240038/0415_f1vilag_pr_lead', [1, 1],'div-gpt-ad-1570612870170-0').addService(googletag.pubads()); googletag.display('div-gpt-ad-1570612870170-0'); googletag.pubads().refresh([avtracker]); }); }

További hírek

HIRDETÉS
HIRDETÉS
}

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!