Túl jó lesz a Mercedes KERS-rendszere?

A Ferrari és a Renault KERS-rendszerét szállító Magneti Marelli szerint a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) hibát követett el akkor, amikor megalkotta a hibrid technológia költségeire vonatkozó szabályokat, azok ugyanis véleményük szerint nem egyértelműek.


A Ferrari és a Renault KERS-rendszerét szállító Magneti Marelli szerint a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) hibát követett el akkor, amikor megalkotta a hibrid technológia költségeire vonatkozó szabályokat, azok ugyanis véleményük szerint nem egyértelműek.

A vállalat képviseletében Roberto Dalla úgy fogalmazott, tisztázni kellene a kinetikus energia-visszanyerő rendszer költségeivel kapcsolatos regulákat.

A jelenlegi szabályok szerint 1 millió euró költhető a rendszerre, illetve további 4 millió fordítható kutatásra, valamint fejlesztésre.

A Magneti Marelli szerint azonban nem világos, hogy ez az összeg csapatonként értendő, vagy pedig a gyártók globálisan fordíthatnak ennyit a rendszer fejlesztésére.

„Elég gyengén fogalmazták meg a szabályokat” – nyilatkozta a vállalat motorsport-igazgatója, Roberto Dalla.

„Nem világos, hogy ez az 5 millió euró a globális megoldásra értendő, vagy pedig külön-külön minden egyes csapatra.

A Magneti Marellin kívül a Mercedes szállít KERS-rendszert a Forma-1-be az ide évben: a német vállalat saját gyári csapatán kívül a McLarent és a Force Indiát is ellátja a hibrid technológiával, tehát összesen három istállót.

Görgess tovább az újdonságokért!

HIRDETÉS

Kapcsolódó cikkek

HIRDETÉS
HIRDETÉS

OSRAM

További hírek

HIRDETÉS
HIRDETÉS
pp_gemius_hit('Aurgi_e7YvPTGxeFO8vlnqSc71yG41rhwqueMi4R8QT.b7');

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!