Új munkacsoport foglalkozik a F1-es rajongókkal

Komoly előrelépést tett a Forma-1 afelé, hogy elkötelezett rajongókat toborozzon magának, nemrégiben ugyanis a csapatok létrehozták az úgynevezett Promóciós Munkacsoportot.


Komoly előrelépést tett a Forma-1 afelé, hogy elkötelezett rajongókat toborozzon magának, nemrégiben ugyanis a csapatok létrehozták az úgynevezett Promóciós Munkacsoportot.

A tömörülés Abu Dhabiban már meg is tartotta első értekezletét – a királykategória csapatinak képviselői összeültek, hogy arról diskuráljanak, hogyan is lehetne népszerűbbé tenni a száguldó cirkuszt.

A munkacsoport elnöke a Williams csapatfőnök-helyettese, Claire Williams lett.

Lapértesülések szerint olyan ötleteket is megvitattak nemrég, miszerint a jövőben csütörtökön megnyitnák az F1-es paddockot a rajongók előtt, több bokszutcalátogatást tartanának, és a versenyzők a hétvégék során többször lépnének interakcióba a szurkolókkal.

Bár Bernie Ecclestone nemrég úgy nyilatkozott, véleménye szerint a Forma-1-nek nem kell közelednie a fiatal rajongók felé, a PWG a közösségi médián keresztül is szeretne eljutni a szurkolókhoz.

Amennyiben a munkacsoporton belül döntés születik valamilyen elképzelésről, úgy azt a Stratégiai Munkacsoport elé terjeszthetik, ahol elfogadhatják a javaslatot.

A csapatok abban bíznak, már a jövő év első versenyére, az Ausztrál Nagydíjra sikerült néhány ötlettel előállniuk.

Maradj még, olvasd el ezeket is!

Kapcsolódó cikkek

Friss hírek

 

 

 

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!