Annak ellenére, hogy a múlt héten Klien tesztlehetőséget kapott a csapattól, most úgy tűnik, Markus Winkelhock a legesélyesebb a Spyker üresen maradt versenyzői ülésére, és ő állhat majd rajthoz az Európa Nagydíjon. Döntés 24 órán belül.
Annak ellenére, hogy a múlt héten Klien tesztlehetőséget kapott a csapattól, most úgy tűnik, Markus Winkelhock a legesélyesebb a Spyker üresen maradt versenyzői ülésére, és ő állhat majd rajthoz az Európa Nagydíjon. Döntés 24 órán belül.
Azóta, hogy a Spyker a múlt héten menesztette Alberst, a vezetőség gőzerővel keresi a holland versenyző helyettesét.
Bár a múlt heti teszteknek helyet adó Spa-Francorchamps-ban a kiscsapat lehetőséget adott a Honda tesztversenyzőjének, Christian Kliennek, és a Williams harmadik embere, Narain Karthikeyan is jó eséllyel pályázott a versenyzői ülésre, most egyre inkább úgy tűnik, hogy Markus Winkelhock állhat majd rajthoz hazai közönsége előtt a hétvégi Európa Nagydíjon.
Megbízható források szerint azonban a döntésre még egy napot várnunk kell, ugyanis a vezetőség csak szerda délután jelenti be, ki lesz Adrian Sutil csapattársa a Nürburgringen. Winkelhock, aki a Spyker egyik tesztelőjeként tevékenykedik az idei évben, hatalmas népszerűségnek örved Németországban, így logikus lenne a csapat részéről, ha legalább a hétvégi versenyen lehetőséget biztosítana számára.
Ha Winkelhock rajthoz állhat az Európa Nagydíjon, akkor ő lesz az ötödik német versenyző a mezőnyben, Nick Heidfeld, Ralf Schumacher, Nico Rosberg, és leendő csapattársa, Adrian Sutil mellett.
A Winkelhock név nem ismeretlen a Forma-1-ben, hiszen Markus édesapja Manfred 1982 és 1985 között 47 versenyen állt rajthoz a királykategóriában az ATS, a Brabham, és a RAM istálló színeiben. Legjobb eredményét az 1982-es Brazil Nagydíjon érte el, ahol a hatodik helyen végzett.