Német Nagydíj 2016

  • Ország:
    Németország
  • Város:
    Hockenheim
  • Pálya név:
    Hockenheimring
  • Körök száma:
    67
  • Pálya hossza:
    4.574 km
  • Verseny hossza:
    306.458 km
  • Körrekord (időmérőn):
    Michael Schumacher (Ferrari/Ferrari) - 1:13.306, 2004
  • Körrekord (versenyen):
    Kimi Raikkönen (McLaren/Mercedes) - 1:13.780, 2004
  • Internetes cím:

A 2016-os Forma-1 bajnokság tizenkettedik versenyének helyet adó Német Nagydíj hivatalos programja, leírása, hírei és képgalériája.

Szezon Győztes pilóta Győztes csapat/motor Idő
2016 Lewis Hamilton Mercedes/Mercedes 1:30'44.200
2014 Nico Rosberg Mercedes/Mercedes 1:33'42.914
2012 Fernando Alonso Ferrari/Ferrari 1:31'05.862
2010 Fernando Alonso Ferrari/Ferrari 1:27'38.864
2008 Lewis Hamilton McLaren/Mercedes 1:31'20.874
2006 Michael Schumacher Ferrari/Ferrari 1:27'51.693
2005 Fernando Alonso Renault/Renault 1:26'28.599
2004 Michael Schumacher Ferrari/Ferrari 1:23'54.848
2003 Juan Pablo Montoya Williams/BMW 1:28'48.769
2002 Michael Schumacher Ferrari/Ferrari 1:27'52.078
2001 Ralf Schumacher Williams/BMW 1:18'17.873
2000 Rubens Barrichello Ferrari/Ferrari 1:25'34.418
1999 Eddie Irvine Ferrari/Ferrari 1:21'58.594
1998 Mika Hakkinen McLaren/Mercedes 1:20'47.984
1997 Gerhard Berger Benetton/Renault 1:20'59.046
1996 Damon Hill Williams/Renault 1:21'43.417
1995 Michael Schumacher Benetton/Renault 1:22'56.043
1994 Gerhard Berger Ferrari/Ferrari 1:22'37.272
1993 Alain Prost Williams/Renault 1:18'40.885
1992 Nigel Mansell Williams/Renault 1:18'22.032
1991 Nigel Mansell Williams/Renault 1:19'29.661
1990 Ayrton Senna McLaren/Honda 1:20'47.164
1989 Ayrton Senna McLaren/Honda 1:21'43.302
1988 Ayrton Senna McLaren/Honda 1:32'54.188
1987 Nelson Piquet Williams/Honda 1:21'25.091
1986 Nelson Piquet Williams/Honda 1:22'08.263
1984 Alain Prost McLaren/TAG 1:24'43.210
1983 René Arnoux Ferrari/Ferrari 1:27'10.319
1982 Patrick Tambay Ferrari/Ferrari 1:27'25.178
1981 Nelson Piquet Brabham/Ford Cosworth 1:25'55.600
1980 Jacques Laffite Ligier/Ford Cosworth 1:22'59.730
1979 Alan Jones Williams/Ford Cosworth 1:24'48.830
1978 Mario Andretti Lotus/Ford Cosworth 11:28'00.900
1977 Niki Lauda Ferrari/Ferrari 1:31'48.620
1970 Jochen Rindt Lotus/Ford Cosworth 1:42'00.300

Nemcsak Hockenheim és a Nürburgring, hanem egy harmadik helyszín is szóba jöhet a 2018-as Forma-1-es Német Nagydíj kapcsán – írja a német sajtó.

2017. április 21., péntek

A Hockenheimring főnöke, Georg Seiler csütörtökön megerősítette, amiről nemrégiben az F1Világ.hu is beszámolt: a 2017-es Forma-1-es versenynaptárban...

2016. november 25., péntek

Német sajtóértesülések szerint eldőlni látszik, hogy 2017-ben a Forma-1 nem látogat majd el Németországba.

2016. november 24., csütörtök

Könnyen elképzelhető, hogy két versennyel kevesebbet rendeznek majd a 2017-es Forma-1-es idényben az eredetileg tervezettnél, a hírek szerint ugyanis a...

2016. november 12., szombat

A Német Nagydíjon győztes Lewis Hamilton azt mondja, meglehetősen könnyű dolga volt a múlt vasárnapi, hockenheimi versenyen, és mindössze kétszer...

2016. augusztus 3., szerda

Esteban Gutierrez ismét feltartási incidensben keveredett, ezúttal Daniel Ricciardóval akadt nézeteltérése a pályán.

2016. július 31., vasárnap

Kimi Räikkönen, a Ferrari pilótája egyáltalán nem elégedett az autó jelenlegi teljesítményével, és bízik benne, hogy a Belga Nagydíjra sikerül...

2016. július 31., vasárnap

Max Verstappen úgy gondolja, nem sokon múlt, hogy összeütközzenek Nico Rosberggel, a Mercedes versenyzőjével – a holland nem érti ellenfele manőverét...

2016. július 31., vasárnap
F1_2012_So_127
F1_2012_So_120
F1_2012_So_035
F1_2012_So_132
F1_2012_So_063
F1_2012_So_111
F1_2012_So_077
F1_2012_So_110
F1_2012_So_113
F1_2012_So_117
F1_2012_So_118
F1_2012_So_128
F1_2012_So_034
F1_2012_So_149
F1_2012_So_060
F1_2012_So_089
F1_2012_So_142
F1_2012_So_112
F1_2012_So_130
F1_2012_So_054
F1_2012_So_131
F1_2012_So_147
F1_2012_So_124
F1_2012_So_081
F1_2012_So_167
F1_2012_So_153
F1_2012_So_005
F1_2012_So_122
F1_2012_So_007
F1_2012_Sa_032
F1_2012_Sa_055
F1_2012_Sa_022
F1_2012_Sa_088
F1_2012_Sa_018
F1_2012_Sa_061
F1_2012_Sa_054
F1_2012_Sa_037
F1_2012_Sa_080
F1_2012_Sa_039
F1_2012_Sa_110
F1_2012_Sa_134
F1_2012_Sa_033
F1_2012_Sa_040
F1_2012_Sa_068
F1_2012_Sa_021
F1_2012_Sa_026
F1_2012_Sa_038
F1_2012_Sa_062
F1_2012_Sa_063
F1_2012_Sa_027
F1_2012_Sa_043
F1_2012_Sa_094
F1_2012_Sa_113
F1_2012_Sa_117
F1_2012_Sa_041
F1_2012_Sa_106
F1_2012_Sa_046
F1_2012_Sa_057
F1_2012_Sa_065
F1_2012_Sa_081
F1_2012_Sa_029
F1_2012_Sa_076
F1_2012_Sa_129
F1_2012_Sa_071
F1_2012_Sa_034
F1_2012_Sa_053
F1_2012_Sa_048
F1_2012_Sa_028
F1_2012_Sa_049
F1_2012_Sa_067
F1_2012_Sa_030
F1_2012_Sa_025
F1_2012_Sa_073
F1_2012_Sa_035
F1_2012_Sa_047
F1_2012_Sa_044
F1_2012_Sa_042
F1_2012_Sa_036