Red Bull Racing

  • Autó
    RB12
  • Motor
    TAG Heuer (Renault)
  • Gumi
    Pirelli
  • Pilóták

  • Pilóta
  • Csapatfőnök
    Christian Horner
  • Technikai igazgató
    Adrian Newey
  • Főtervező
    Dan Fallows
  • Motorfelelős
    Rob White
  • Bázis
    Milton Keynes, Anglia
  • Weboldal

Helmut Marko, a Red Bull tanácsadója elmondta, ő hogyan látta kívülről a Lewis Hamilton-Sebastian Vettel közötti ütközést.

2017. június 25., vasárnap

Daniel Ricciardo nem talál szavakat győzelmére: a bakui káoszból ő jött ki győztesen, ám a verseny korai szakaszában csak remélni tudta, hogy a dobogó...

2017. június 25., vasárnap

Daniel Ricciardo győzelmével zárult a 2017-es év alighanem eddigi legizgalmasabb versenye, az Azeri Nagydíj. A dobogóra Valtteri Bottas és Lance Stroll...

2017. június 25., vasárnap

Összetörte autóját a bakui időmérő edzés utolsó szegmensében, így csak a 10. helyről rajtolhat vasárnap a Red Bull ausztrál versenyzője, Daniel...

2017. június 24., szombat

Csalódottan nyilatkozott a bakui időmérő edzést követően a Red Bull ifjú versenyzője, Max Verstappen.

2017. június 24., szombat

Noha pokolian gyorsak voltak a Red Bullok az Azerbajdzsáni Nagydíj pénteki edzésnapján, Daniel Ricciardo óvatosságra int.

2017. június 23., péntek

Bár péntek délután autót tört, Max Verstappen úgy érzi, eddigi legjobb pénteki edzésnapját teljesítette Bakuban.

2017. június 23., péntek

Max Verstappen az első szabadedzés után a másodikat is megnyerte, ám a gyakorlás végén a gumifalnak ütközött, így összetörte a Red Bullt. Bottas 2.,...

2017. június 23., péntek
2015 A Renault motor gyenge teljesítményének és megbízhatóságának köszönhetően, a Red Bull többé már nem volt az élmenők sorában. Daniel Ricciardo és újdonsült csapattársa, Daniil Kvyat - aki az utolsó futamokon már felülmúlta nálánál tapasztaltabb márkatársát - három dobogós helyezést szerzett, mellyel a Red Bull a negyedik helyen zárt a konstruktőrök versenyében.
2014 Egy borzalmasan sikerült előszezon után, mikor rengeteg megbízhatósági probléma volt a Renault motorokkal, a második helyen végzett a konstruktőrök versenyében, és az egyedüli csapat volt, amely futamot tudott nyerni a domináns Mercedes mellett. Daniel Ricciardo három elsőséget szerzett, felülmúlva világbajnok csapattársát, Sebastian Vettelt, aki az év végén bejelentette, átigazol a Ferrarihoz.
2013 A Renault erőforrással ellátott RB9 ismét a leggyorsabbnak bizonyulta mezőnyben, jóllehet a csapat folyamatosan panaszkodott a nemkívánatos gumikopásra. Az energiaital-gyárosok a szezon második felében még nagyobb lendületre kaptak, miután a Pirellinek változtatnia kellett abroncsain, így már az Indiai Nagydíjon megszerezték a bajnoki címet.
2012 A fúvott diffúzor betiltása visszavetette az RB8 teljesítményét, azonban a csapat nem hagyott fel a technikai fejlesztésekkel, számos vetélytársa célpontjává vált, többször kérdőre vonták autójuk szabályosságát. Webber kétszer is nyert, azonban Vettel feltámadása a végére bebiztosította számukra a zsinórban harmadik konstruktőri címet.
2011 Vettel és az RB7-es legyőzhetetlennek bizonyult. A német versenyző tizenegy győzelmet és tizenöt pole pozíciót szerzett összesen, míg csapattársa, Webber három rajtelsőséget és egy elsőséget könyvelhetett el. A csapat megvédte mind egyéni, mind konstruktőri bajnoki címét.
2010 Egyértelműen a mezőny leggyorsabb autóját alkotta meg a csapat, azonban kisebb megbízhatósági problémák, rossz taktikázás, és a versenyzők közti parázs belharc miatt a szezon közepén kerültek csak a bajnokság elejére. Az egyre erősebb RB6-os modellel mindkét bajnoki címet bezsebelte a csapat, és úgy, hogy nem alkalmazott csapaton belüli sorrendet.
2009 Az RB5 és a Vettel-Webber páros meghozta a nagy áttörést a csapatnak. Vettel megszerezte a csapat első pole pozícióját és futamgyőzelmét Kínában. A szezon hátralévő részében további öt futamgyőzelmet könyvelhetett el magának a Red Bull Racing, mellyel a Brawn GP mögött a második helyen zárta mindkét bajnokságot.
2008 Bár külsőleg szinte teljesen egyforma volt a két versenygép, a Renault motorokkal hajtott RB4-es modellt kezdte folyamatosan felülmúlni az energiaital-gyárosok fiókcsapatának versenygépe, melyben a Ferrari motorja dolgozott. A csapat visszaesett a konstruktőrök versenyében a hetedik helyre.
2007 Az Adrian Newey tervezte RB3-as modell gyengén kezdett, rengeteg megbízhatósági probléma hátráltatta a csapatot, melyet a szezonközi fejlesztések valamelyest megoldottak.
2006 Második szezonja nem volt olyan sikeres, mint az első, jóllehet megszerezte a Ferrari támogatását. David Coulthard a harmadik helyen végzett Monacóban, mellyel megszerezte a csapat első dobogós helyezését, ám a gárda 18 ponttal kevesebbet szerzett, mint az előző évben.
2005 Azt követően, hogy felvásárolta a Jaguar istállót, az osztrák tulajdonban lévő alakulat megkezdte első szezonját a Forma-1-ben, ami felettébb sikeres volt, hiszen első két futamán több pontot szerzett, mint a Jaguar az előző teljes szezonban. A hetedik helyen zárta a bajnokságot.
Csapatok és pilóták profilkép: 
Szezon Motor VB Pont Rajt GY Pole LK
2016 TAG Heuer Az idei év adatai feldolgozás alatt...
2015 Renault 4. 187.00 19 0 0 3
2014 Renault 2. 405.00 19 3 0 3
2013 Renault 1. 596.00 19 13 11 12
2012 Renault 1. 460.00 20 7 8 7
2011 Renault 1. 650.00 19 12 18 10
2010 Renault 1. 498.00 19 9 15 6
2009 Renault 2. 153.50 17 6 5 6
2008 Renault 9. 29.00 18 0 0 0
2007 Renault 5. 24.00 17 0 0 0
2006 Ferrari 7. 16.00 18 0 0 0
2005 Cosworth 7. 34.00 19 0 0 0

VB=Világbajnoki cím; GY=Győzelem; LK=Leggyorsabb kör

Statisztikák:
Világbajnoki cím 4
Rajt 205
Győzelem 50
Dobogós helyezés 119
Pole pozíció 57
Leggyorsabb kör 47
Pontszám 3052.50
Tények, és adatok:
Legjobb rajtpozíció Első hely
Legjobb eredmény Első hely
Legjobb vb-pozíció Világbajnok, 2011, 650 pont
Első verseny Ausztrál GP, 2005 – David Coulthard
Első pontok Ausztrál GP, 2005 – David Coulthard, 2 pont
Első győzelem Kínai GP, 2009 – Sebastian Vettel
Első pole pozíció Kínai GP, 2009 – Sebastian Vettel

Adatok 2015-ig bezárólag.