Timo Glock

  • Születési év:
    1982. március 18.
  • Születési hely:
    Lindenfels (D)
  • Nemzetiség:
    német
  • Lakhely:
    Köln (D)
  • Magasság:
    169 cm
  • Súly:
    64 kg
  • Családi állapot:
    nős, felesége Izabell
  • Gyermekei:
    nincsenek
  • Hobbi:
    gokart, edzés, póker
  • Kedvenc étel:
    paszta, saláta
  • Kedvenc zene:
    AC/DC, Red Hot Chili Pepper
  • Weboldal:

Sokat fog szenvedni az idei évben a Marussia Forma-1-es csapata – állítja Timo Glock, a gárda volt versenyzője, aki szerint két újonc versenyzővel...

2013. február 13., szerda

Ugyan nemrégiben kénytelenek voltak megválni tapasztalt versenyzőjüktől, Timo Glocktól, a Marussia sportigazgatója, Graeme Lowdon bízik abban,...

2013. január 28., hétfő

A BMW Motorsport megerősítette, az idei szezontól kezdve a Marussia egykori versenyzője, Timo Glock az ő csapatuknál kezdi meg DTM-es karrierjét.

2013. január 25., péntek

Sikeresen teljesítette első DTM-es tesztnapját a Marussia Forma-1-es csapatának korábbi versenyzője, Timo Glock.

2013. január 24., csütörtök

A BMW kedden reggel hivatalos közleményben erősítette meg, hogy a Marussia Forma-1-es csapatától a hétfő napon távozott Timo Glock a vállalat DTM-...

2013. január 22., kedd

Távozik a Marussia Forma-1-es csapatától Timo Glock – erősítette meg a vasárnap felröppent híreket az orosz istálló hétfő délelőtt. Utódjáról egyelőre...

2013. január 21., hétfő

A Marussia csapata hétfőn, azaz ma jelenti be, hogy azonnali hatállyal megválik versenyzőjétől, Timo Glocktól, aki így a német túraautó-bajnokságban...

2013. január 21., hétfő

A megfelelő költségvetés hiányában látja a Marussia küszködését a gárda versenyzője, Timo Glock.

2012. december 11., kedd
2012 Bár az MR01 az eddigi legjobb versenygépe volt a csapatnak, még a hatalmas tapasztalattal rendelkező Glock sem tudott mit kezdeni a KERS-szel szerelt Caterhamokkal. Az Európa Nagydíjat gyomorpanaszok miatt kihagyta, ám kiválóan tért vissza, és a 12. helyre hozta be versenygépét Szingapúrban.
2011 Bár nem volt egyszerű számára a szezon első fele, egy több évre szóló szerződést kötött a Virginnel. A cspaat első pontjai még váratnak magára, az évet a 25. helyen fejezte be.
2010 Remekül teljesített Malajziában, ahol részben a változó időjárási körülményeknek köszönhetően először juttatta be csapatát az időmérő második körébe. A versenyen azonban nem tudott mit kezdeni a többiekkel, és a megbízhatóság sem állt az oldalán. Autója gyenge megbízhatósága miatt nem tudott komolyabb eredményt elérni. Legjobb helyezését, egy tizennegyedik helyet Japánban érte el, mellyel a bajnokság huszonötödik helyén végzett. Maradt a Virginnel 2011-re.
2009 Fantasztikus időmérők, elszúrt versenyek jellemezték szezonját. Malajziában a harmadik, Szingapúrban a második helyről indulhatott, ám a versenyen képtelen volt eredményekre váltani remek rajthelyezését. Az utolsó két versenyt kihagyta, miután lábsérülést szenvedett a Japán Nagydíj időmérőjén. Az új Virgin leigazolta 2010-re.
2008 Lenyűgöző teljesítményt nyújtott első szezonjában a Toyotával, jóllehet volt néhány igen komoly bukása. Hatszor szerzett pontot, és életében először felállhatott a dobogóra a Forma-1-ben, miután a második lett a Hungaroringen. 25 pontjával a tízedik lett a bajnokságban, és csak alig kapott ki veterán csapattársától, Jarno Trullitól. A Toyota megtartotta szolgálatait 2009-re.
2007 Második kísérlete alkalmával elhódította a bajnoki címet a GP2-ben, miután ötször is győzni tudott a szezon során. A BMW Sauber tesztversenyzőjévé lépett elő, és többször is elutazott a csapattal a versenyekre. Versenyzői ülést kapott a Toyotától 2008-ra.
2006 Két győzelemmel a negyedik helyen végzett a GP2-ben.
2005 Amerikába vette az irányt, ahol a Champ Car bajnokságban próbált szerencsét a Rocketsports versenyistálló színeiben. Legjobb eredménye egy második hely volt Montrealban.
2004 Két pontot szerzett váratlan forma-1-es bemutatkozásán a Jordan színeiben a Kanadai Nagydíjon, miután Giorgio Pantano visszalépett. Három futam erejéig még visszatért, miután Pantano szerződését felbontotta a csapat.
2003 Három futamgyőzelemmel, és további három dobogós helyezéssel az ötödik lett a Német Formula 3-ban.
2002 A harmadik helyen végzett a Formula 3 bajnokságban.
2001 A BMW-ADAC Formula Bajnokság győztese.
2000 Megnyerte a BMW.ADAC Formula Junior Kupát.
Csapatok és pilóták profilkép: 
Szezon Istálló / Motor VB Pont Rajt GY Pole LK
2013 Marussia F1 / Cosworth Az idei év adatai feldolgozás alatt...
2012 Marussia F1 / Cosworth 20. 0 20 0 0
2011 Virgin Racing / Cosworth 25. 0 18 0 0 0
2010 Virgin Racing / Cosworth 24. 0 19 0 0 0
2009 Toyota / Toyota 10. 24 15 0 0 1
2008 Toyota / Toyota 10. 25 18 0 0 0
2004 Jordan / Ford 19. 2 4 0 0 0

VB=Világbajnoki cím; GY=Győzelem; LK=Leggyorsabb kör

Statisztikák:
Világbajnoki cím 0
Rajt 92
Győzelem 0
Dobogós helyezés 3
Pole pozíció 0
Leggyorsabb kör 1
Pontszám 51
Tények, és adatok:
Legjobb ratpozíció Második hely
Legjobb eredmény Második hely
Legjobb vb-pozíció Tízedik hely, 2008, 25 pont
Első verseny Kanadai GP, 2004 – Jordan / Ford
Első pontok Kanadai GP, 2004 – Jordan / Ford, 2 pont
Első győzelem -
Első pole pozíció -

Adatok 2012-ig bezárólag.