Scuderia Toro Rosso

  • Csapatfőnök
    Franz Tost
  • Technikai igazgató
    Graham Watson
  • Főtervező
    Nicolo Petrucci
  • Motorfelelős
    Gilles Simon
  • Bázis
    Faenza, Olaszország
  • Weboldal

Szerződést hosszabbított a Toro Rosso Forma-1-es csapatával az istálló technikai igazgatója, James Key – jelentették be kedden, hivatalos közleményben...

2017. augusztus 22., kedd

Nem tudott megállapodni a Hondával, így 2018-ban is a Renault erőforrásait használja a Forma-1-ben a Toro Rosso.

2017. augusztus 17., csütörtök

Carlos Sainz azt mondja, esze ágában sincs felbontani jelenleg érvényes szerződését a Toro Rossóval, és örül, hogy csillapodtak a kedélyek közte és a...

2017. augusztus 15., kedd

Nem cáfolta a Toro Rosso és a Honda „házasságáról” szóló híreket a Red Bull motorsport-tanácsadója, Dr. Helmut Marko.

2017. augusztus 7., hétfő

Carlos Sainz, a Toro Rosso versenyzője egyáltalán nem volt boldog attól, hogy a Red Bull vezetősége támadta őt, amiért nyilvánosan elmondta a jövőjével...

2017. augusztus 4., péntek

3 rajthelyes büntetést kap a Forma-1-es Magyar Nagydíjon a Toro Rosso ifjú versenyzője, Daniil Kvyat.

2017. július 29., szombat

Német sajtóértesülések szerint a McLaren Forma-1-es csapatánál abban reménykednek, hogy a Toro Rossónak sikerül megállapodnia a Hondával, így ők 2018-...

2017. július 28., péntek

A Red Bull juniorversenyzője, Pierre Gasly továbbra is reménykedik abban, hogy 2018-ban a Toro Rosso színeiben bemutatkozhat a Forma-1-ben.

2017. július 27., csütörtök
2015 Annak ellenére, hogy a Forma-1 történetlnek legfiatalabb felállásával kezdték meg az évet, Jos Verstappen és Carlos Sainz fantasztikusan teljesített, különösen az év elején. Azonban leginkább a Renault motor megbízhatósági problémái miatt a szezon második felében gondjaik voltak, így csak a hetedik helyen zárták az évet.
2014 A csapat Renault-ra cserélte a Ferrari erőforrást és bár az STR09 elég gyors volt ahhoz, hogy többször az utolsó etapba kvalifikálta magát az időmérő edzésen, ritkan sikerült ezt pontokra váltani. A gárda legjobb helyezését - egy hatodik helyet - Szingapúrban könyvelhetett el, mellyel a hetedik lett a bajnokságban.
2013 Egy újabb remek szezont teljesített, több Top10-es helyezést ért el. Kanadában a hatodik pozíciót szerezte meg a csapat, és a bajnokságot a nyolcadik helyen zárta. A Ferrari motorokat Renault egységekre cserélte 2014-re.
2012 A teljesen új Ricciardo-Vergne páros nem tudta kompenzálni az STR7 gyermekbetegségeit, így a csapat csak hat pontot szerzett a szezon első felében. A szezon hajrája jobban sikerült egy fokkal, hiszen a csapat az utolsó tíz versenyből hat alkalommal szerzett pontot, Belgiumban és Koreában mindkét autó az első tízben ért célba.
2011 A csapat kiválóan kezdte az évet, a szezon első felében több pontot szerzett, mint az elmúlt évben összesen. Századik nagydíját két top tizes helyezéssel ünnepelte Magyarországon. Az eredmények jöttek, azonban a konkurencia is feljavult, így végül 3 ponttal lemaradt a hetedik helyről az összetettben.
2010 Első független szezonját kezdte meg a csapat, egy saját fejlesztésű autóval. Csak néhány pontot tudott szerezni. Legjobb eredménye egy nyolcadik hely volt Kanadában. A kilencedik helyen zárta a bajnokságot, csak az új csapatokat tudta megelőzni.
2009 Ismét egy gyenge kezdés következett. Sem Sebastien Bourdais, sem Sebastien Buemi nem tudott eredményesen szerepelni az időmérőkön. Kilenc futam után Bourdais távozott, helyét a 19 éves spanyol, Jaime Alguersuari vette át. Bár a Magyar Nagydíjon egy komoly javítócsomagot vetett be, ez sem volt elég ahhoz, hogy ne a bajnokság utolsó helyén zárjon.
2008 Egy gyenge kezdés után egyre erősebb lett a csapat, és Sebastian Vettel végül megszerezte a gárda első pole pozícióját illetve futamgyőzelmét Monzában. A szezon második felében rendszeresen pontszerző helyen végzett, és megverte a Red Bull Racinget, így a bajnokság hatodik helyén zárt. Berger eladta tulajdonrészét a Red Bullnak.
2007 Nagyon gyengén kezdett a csapat, az első tíz versenyen tizenhárom kiesést könyvelhetett el. Az amerikai Scott Speedet júliusban menesztette, és helyére a BMW Sauber tartalékversenyzőjét, Sebastian Vettelt ültette. A szezon második fele jobban alakult számára, Kínában pontszerző helyen végeztek versenyzői.
2006 A Minardi istálló felvásárolásával, a Red Bull junior csapatot indított a Forma-1-ben. A faenzai kiscsapat remek első idényt teljesített. A mezőnyben egyedüliként lefojtott V10-es motorral állt rajthoz, és komoly nyomás alatt tartotta az anyacsapatot. Vitantonio Liuzzi pontot szerzett Indianapolisban. Gerhard Berger lett a csapat vezetője, miután tulajdonrészt szerzett.
Csapatok és pilóták profilkép: 
Szezon Motor VB Pont Rajt GY Pole LK
2016 Ferrari Az idei év adatai feldolgozás alatt...
2015 Renault 7. 67.00 19 0 0 0
2014 Renault 7. 30.00 19 0 0 0
2013 Ferrari 8. 33.00 19 0 0 0
2012 Ferrari 9. 26.00 20 0 0 0
2011 Ferrari 8. 41.00 19 0 0 0
2010 Ferrari 9. 13.00 19 0 0 0
2009 Ferrari 10. 8.00 17 0 0 0
2008 Ferrari 6. 39.00 18 1 1 0
2007 Ferrari 7. 8.00 17 0 0 0
2006 Cosworth 10. 1.00 18 0 0 0

VB=Világbajnoki cím; GY=Győzelem; LK=Leggyorsabb kör

Statisztikák:
Világbajnoki cím 0
Rajt 185
Győzelem 1
Dobogós helyezés 1
Pole pozíció 1
Leggyorsabb kör 0
Pontszám 266.00
Tények, és adatok:
Legjobb rajtpozíció Első hely
Legjobb eredmény Első hely
Legjobb vb-pozíció Hatodik hely, 2008, 39 pont
Első verseny Bahreini GP, 2006 – Neel Jani
Első pontok Amerikai GP, 2006 – Vitantonio Liuzzi, 1 pont
Első győzelem Olasz Nagydíj, 2008 – Sebastian Vettel
Első pole pozíció Olasz Nagydíj, 2008 – Sebastian Vettel

Adatok 2015-ig bezárólag.