A Netflix-sorozat nem jövedelmező, mégis óriási siker az F1-nek - F1VILÁG.HU

A Netflix-sorozat nem jövedelmező, mégis óriási siker az F1-nek

HIRDETÉS
Ross Brawn, a Forma-1 sportigazgatója szerint a Netflix „Hajsza a túlélésért” című sorozatának óriási jelentősége van a száguldó cirkusz számára – még ha közvetlenül nem is hoz profitot.
2019 Japanese Grand Prix, Sunday - Wolfgang Wilhelm Valtteri Bottas Mercedes start

A „Hajsza a túlélésért” (angolul Drive to Survive) című sorozat második évadát februárban tették közzé a Netflixen – a tavalyi szezonról szóló sorozat óriási sikernek örvend, akárcsak a 2019-es széria. 

2018-ban forgatott először a Netflix stábja a versenyhelyszíneken: a kamerák mindent figyelemmel kísérnek, ott vannak a legizgalmasabb és legfeszültebb pillanatokban is, rögzítenek minden boldog, stresszes és vitás pillanatot, ezáltal megmutatva a közönségnek a Forma-1 egy másik oldalát is

„Noha a Netflixszel kötött megállapodás számunkra nem volt túl jövedelmező, tágabb értelemben a Forma-1 számára fantasztikus volt” – nyilatkozta Brawn elégedetten. „Megállapítottuk, hogy azok számára is vonzó volt, akik nem voltak rajongói a versenyzésnek. És ez tényleg azzá tette őket!”

Közvetlenül nem, közvetve azonban igenis hoz pénzt az F1 számára a sorozat – véli Brawn. 

„Az egyik promóterünk a tavalyi évben elmondta, hogy a Netflix-sorozat is hozzájárult ahhoz, hogy beszálljon a Forma-1-be” – mesélte a szakember. „Úgy gondolom, csodálatos, hogy a Forma-1 egy másik oldalát is megmutatjuk a rajongóknak. A legtöbb szurkoló csak azt látja, hogy mi történik a pályán – vagy az interjúkat.”

„És most hirtelen a kulisszák mögé tudnak pillantani – a pályán és a gyárakban is” – mondta Brawn. 

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

A legfrissebbek

A Netflix-sorozat nem jövedelmező, mégis óriási siker az F1-nek
Verstappen: Két versenyt eldobtunk a rossz hátsó szárny miatt
Colapinto 50 G-s ütközést szenvedett el, orvosok döntenek a rajtengedélyéről
Gasly évek óta nem rajtolt ennyire előkelő pozícióból
Sainz: Ezt a versenyt muszáj megnyernünk

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!