Andreas Seidl, az istálló csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, volt néhány „specifikus problémájuk” az autóval, amit mindenképpen orvosolni szerettek volna – főleg a lassabb tempójú kanyarokban.
Bár Silverstone-ban a pálya tempós természete miatt ez nem okoz problémát, a McLaren autóira számos új elem felkerült, a cél ugyanis az, hogy növelni tudják az MCL35-ös leszorítóerejét.
„Összességében, ha összehasonlítjuk a mi autónkat a Mercedesével, látható, hogy mindenhol vannak gyengeségeink” – ismerte el Seidl.
„De természetesen van néhány specifikus dolog, amit meg akarunk oldani ezzel az aerodinamikai fejlesztéssel. Ahogy Magyarországon is láttuk, riválisainkhoz képest van néhány gyengeségünk, főleg lassabb tempónál. De természetesen mindig próbáljuk növelni az autó általános leszorítóerejét.”
„És itt, ezekkel a fejlesztésekkel épp ezt próbáljuk elérni. Az újítások főleg az első szárnyat, illetve a padlólemez területét érintik.”
Andrea Stella, a McLaren versenyigazgatója hozzátette, a pénteken pályára vitt újítások jól működtek.
„Láthattuk, hogy az új elemek működnek, és szeretnék is köszönetet mondani az egész csapatnak azokért az erőfeszítésekért, amit beletettek a tervezésbe és a gyártásba” – mondta a szakember.
„Folyamatosan próbálunk javítani az autón, ami nagyon fontos, mert rendkívül szoros a középmezőny.”