A német versenyző a 14. helyről rajtolt, és miután többen kiálltak előle kerékcserére, saját tempójában autózhatott a futam jelentős részén.
„Így szabadon mehettem a verseny nagy részén. Ez határozottan jobb volt, és maga a tempó sem volt rossz” – mondta.
Vettel a 39. körben állt ki kereket cserélni, addig remek munkát végzett a közepes abroncsokkal: a pontszerzésre jó esélye volt a németnek, azonban a kiállás során problémák akadtak, a csapat nem tudta felrakni a kerekeket az autóra, emiatt Vettel 13 másodpercet állt a garázs előtt.
„Biztos vagyok benne, hogy ez fájdalmas [a szerelők számára]. Kár, mert végül pontokat hozhattunk volna, ahogy alakult a verseny” – mondta Vettel.
„Ott ragadtam és sok időt veszítettem” – mondta Vettel, aki ráadásul végül nem azokat a gumikat kapta, amiket szeretett volna, a Ferrari ugyanis a kemény keveréket rakta fel autójára.
„Én a lágyakat akartam. Aztán mondták, hogy akkor Lando Norris ellen veszítünk. Örömmel vállaltam volna, hogy veszítsünk egy pozíciót inkább, és maradjunk még kint 10-15 kört, hogy a lágyakat feltehessük. De én nem látom a különbségeket. Ezért a csapatra kell hagyatkoznom.”
„A kiállással amúgy sem sikerült volna. Ezért ma nem volt lehetséges a pontszerzés” – mondta Vettel, akinek később, a biztonsági autós fázis során ugyan felrakták a lágy gumikat, „de nem mi voltunk az egyetlenek, és amúgy is túl hátul voltunk.”
Vettel elmondta, összességében már szombaton is úgy érezte, hogy sikerült előrelépést tenniük, azonban ha a versenyt hátulról kezdi meg, akkor „az egy teljesen más futam”.
„Türelmesnek kell lennünk, akkor is, ha ez fájdalmas. Kis lépésekben kell haladnunk. Ma ennek nem így kellett volna lennie” – nyilatkozta a német.