Az új erőforrást Charles Leclerc már a legutóbbi, oroszországi versenyhétvégén megkapta: mivel ő is az idei negyedik egységet használta, a mezőny végére sorolták.
A Ferrari most Sainz autójába is beépíti az új V6-ost, mely egyértelmű előrelépés az eddig használthoz képest, egy vadonatúj hibrid rendszert fejlesztett ugyanis a csapat.
A cél amellett, hogy megszerezzék a konstruktőri 3. helyet az idei szezonban, hogy minél több tapasztalatot gyűjtsenek a továbbfejlesztett erőforrással kapcsolatban 2022-re.
Mivel Sainz esetében is ez már a negyedik erőforrás lesz, az isztambuli versenyen rajtbüntetést kap, a mezőny végére sorolják majd.
„Ahogy Charles Leclerc esetében Oroszországban, Törökországban Carlos Sainz is egy teljesen új erőforrást kap a vadonatúj hibrid rendszerrel” – áll a Ferrari hétvégi előzetesében.
„Ezért a mezőny végéről rajtol majd azzal a céllal, hogy felzárkózzon, és megpróbáljon pontokat szerezni.”