Terzi a Ferrarinál kezdte F1-es pályafutását, ahol egészen 2001-ig Rory Byrne szárnyai alatt dolgozhatott. Ezt követően szerződött a Williamshez, ahol aerodinamikai főnökként kulcsszerepet vállalt abban, hogy a brit istálló a BMW-vel karöltve versenyeket tudott nyerni a száguldó cirkuszban.
Legemlékezetesebb munkája kétségkívül a Williams 2004-es versenyautója, melyet egy meglehetősen szokatlan orrszerkezettel látták el, amia „rozmárorr” gúnynevet kapta.
Bár a csapatnál biztosak voltak abban, a különös megoldás aerodinamikai előnyökkel jár, az FW26-ost nagyon nehezen lehetett optimálisan beállítani, így a 2004-es Magyar Nagydíjon már egy konvencionálisabb megoldással álltak rajthoz. A mérnöknő egyébként a szezon végén távozott is a Williamstől és a Forma-1-ből, a Bentley aerodinamikai vezetője lett.
Sajtóhírek szerint a minap az Egyesült Királyságban autóbalesetben veszítette életét, 50 éves volt.