Sainz a közepes keverékű abroncsokkal vágott neki a versenynek, és végül egyetlen kerékcserével teljesítette a távot – mindez azt jelenthette, hogy a futam nagy részében arra kellett koncentrálnia, hogy a lehető legjobban vigyázzon az abroncsokra.
„Nem ez volt a legszórakoztatóbb versenyünk a rengeteg gumikezelés miatt. Viszont jó munkát végeztünk, és célba tudtunk érni az egykiállásos stratégiával, habár voltak kétségeink a verseny előtt” – mondta a spanyol.
„Ahogy vártuk, nehéz volt a közepes keverékű gumikkal kezdeni, küszködtem azzal, hogy harcoljak a körülöttem lévő autókkal. Aztán csak arra fókuszáltam, hogy a lehető legjobban elnyújtsam az első etapot, és vigyázzak a kemény keverékre a második etap első köreiben.”
„Amikor szóltak, hogy már biztonsággal nyomhatom neki a végéit, végre szórakoztam is, felzárkóztam Ocon és Stroll mögé. Viszont beragadtam a DRS-vonatba, lehetetlen volt előzni, szóval ennyi volt.”
Mivel Sainz a 7., csapattársa, Charles Leclerc pedig a 8. helyen ért célba, a Ferrari növelte előnyét a konstruktőri versenyben a McLarennel szemben, mely most már 39,5 pont.
„Összességében pozitívan alakult ez a három verseny számunkra, magabiztosnak és gyorsnak éreztem magam az autóban minden edzésen és futamon. És növeltük az előnyünket a McLarennel szemben is, szóval ennek is örülhetünk.”
„A szezon utolsó két versenye előtt nagyon jól jön már egy kis pihenés, főleg a szerelőknek és a versenycsapat minden tagjának. Köszönöm az erőfeszítéseket, srácok! Végezetül pedig szeretnék gratulálni Fernandónak [Alonso]. Nagyszerű volt ismét dobogón látni őt.”