Az energiaital gyárosok múlt héten jelentették be, hogy a 2022-es szezon során az Oracle nevű vállalat lesz a csapat névadó szponzora: bár hivatalosan ezt természetesen nem erősítették meg, az együttműködés éves szinten mintegy 100 millió dollárt ér a Red Bullnak, ami főleg azért óriási segítség a csapatnak, mert a Forma-1-es istállók éves költségvetését 140 millió dollárban maximalizálták az idei szezonra.
A Red Bull pedig szerdán újabb komoly bejelentést tett: megállapodott a Bybit nevű kriptovaluta platformmal, az üzlet pedig 3 év alatt mintegy 150 millió dollárt hoz a konyhára a Milton Keynes-i istállónak.
Nem a Bybit az első a kriptovaluták területén tevékenykedő vállalatok közül, mely marketingplatformnak használja a Forma-1-et: az Alpine nemrégiben jelentette be egy rajongói token bevezetését a Binance-en keresztül, az AlphaTauri pedig meghosszabbította megállapodását a Fantom nevű céggel, mellyel még tavaly májusban lépett szövetségre.
A Mercedes 2021 szeptemberében írt alá megállapodást az FTX-szel, míg a McLaren a török Bitci.com nevű vállalattal kötött egyezséget az idei évre.
Érthető, hogy a Red Bull megpróbál minél komolyabb üzleteket tető alá hozni, hiszen a csapat rengeteg pénztől esett el a Honda 2021-es kivonulása után.