Max Verstappen szerint a Las Vegas-i Nagydíj időmérő edzésen elért ötödik helyezése volt a maximum, amit kihozhatott a helyzetéből, figyelembe véve azt, hogy a Red Bull autója az egyenesekben látványos hátrányban van a riválisaival szemben. Ez ahhoz vezethető vissza, hogy a csapat nem rendelkezik olyan specifikációjú hátsó szárnnyal, amely kifejezetten az alacsony leszorítóerős pályákhoz lenne alkalmas.
„Úgy döntöttünk, hogy nem gyártunk ilyet. Amit most használunk, az 2022-ből származik, és sosem számoltunk azzal, hogy ilyen alacsony beállítással használjuk. A költségplafon miatt döntéseket kellett hoznunk, és nem ez volt a prioritás” – magyarázta csalódott címvédő.
„Szeretnénk alacsonyabb leszorítóerejű szárnyat, vagy legalábbis egy másik, hatékonyabb formájút. Ezt ki fogjuk vizsgálni, de már csak egy éve van hátra ennek a szabályrendszernek, szóval nem biztos, hogy megérné energiát fordítani rá. Mindenesetre én úgy érzem, hogy túl sokat veszítünk az egyenesekben, emiatt két versenyhétvégét eldobunk.”
Az ausztráliai műszaki hibából fakadó kiesésétől eltekintve Verstappen idei legrosszabb eredménye a monzai hatodik helyezés volt. Érzése szerint Las Vegasban is valami hasonló vár rá.
„A kanyarokban és az egyenesekben is veszítünk. Tisztában vagyunk vele, hogy a konfiguráció miatt végsebességet veszítünk, különösen nyitott DRS-sel. Ezzel ugyanúgy együtt kell itt élnünk, ahogy azt Monzában tettük. Emellett úgy éreztem, a gumikkal is küzdöttünk, nem sikerült megfelelő tartományba hozni azokat. Szerintem a helyzetből kihoztuk a maximumot. Szerencsénk volt azzal, hogy Lewis [Hamilton] nem futott kört, akkor hatodikak lettünk volna” – tette hozzá.
A másik Red Bull-lal Sergio Perez a 16. rajtpozíciót szerezte meg.