A grandprix.com úgy tudja, hogy az egykori Super Aguri mérnökei állnak az előszezont beárnyékoló diffúzor-ügy mögött, ugyanis ők kísérletezték ki azt a vitatott elrendezést, amit végül szabályosnak minősítettek a sportfelügyelők.
A grandprix.com úgy tudja, hogy az egykori Super Aguri mérnökei állnak az előszezont beárnyékoló diffúzor-ügy mögött, ugyanis ők kísérletezték ki azt a vitatott elrendezést, amit végül szabályosnak minősítettek a sportfelügyelők.
A Brawn GP, a Toyota, és a Williams hátsó diffúzoráról van szó, amit megóvtak a rivális csapatok, mert azt gondolják, hogy az nem elégíti ki a regulákat, sőt azok kijátszásával, előnyre tettek szert az említett gárdák, ami az első edzéseken az időeredményekben is megmutatkozott.
A stewardok végül elutasították a Ferrari, a Renault, és a Red Bull Racing panaszát, így az ügy a Fellebbviteli Bíróság elé kerül, ahol majd végleges döntés születik.
Érdekes információ került elő, ugyanis a grandprix.com úgy tudja, hogy az ötlet még a tavalyi évben pattant ki az azóta már megszűnt Super Aguri istálló mérnökeinek a fejéből, akik a csapat feloszlatása után a Honda Racing istállónál kaptak állást, és míg az állandó személyzet az akkori autót fejlesztette, ők már az idei modellen kezdték meg a munkát, és többek között az új diffúzorral is foglalkoztak.
Egyikük azonban a Toyotához igazolt, és természetesen magával vitte az ötletet, amit végül meg is valósítottak. A Williams pedig úgy került képbe, hogy a japánok szállítják nekik a motorokat, így az autó hátsó részéhez is közük van…