A Forma-1 történetében először jelenik meg magyar tulajdonú cégcsoport állandó szponzorként a világcégek elitklubjának számító száguldó cirkuszban.
A Forma-1 történetében először jelenik meg magyar tulajdonú cégcsoport állandó szponzorként a világcégek elitklubjának számító száguldó cirkuszban.
A Magyarországon is piacvezető HELL energiaital-gyártó egy hosszú távú szponzori megállapodást írt alá a napokban az AT&T Williams csapattal az istálló főhadiszállásán, az angliai Grove-ban.
A Magyarországon is piacvezető, 16 országban jelenlevő HELL energiaital az utóbbi évek dinamikus fejlődésének köszönhetően szponzorációs szerződést kötött a AT&T Williams-szel, így a márka teljes mellszélességgel megjelenik a világ legnépszerűbb autóverseny-sorozatában.
A Spanyol Nagydíjon érvénybe lépő szerződés eredményeképpen a HELL lesz a pilóták és a csapat hivatalos itala, a márka logója felkerül a AT&T Williams versenyautók hátsó szárnyára, illetve a sportág történetében példanélküli megoldásként az üzemanyag töltő csapattag a márka ördögös-tüzes dizájnját viseli majd a boxutcában.
“Nagy öröm számomra, hogy egy ilyen kiemelkedő jelentőségű szponzorációs megállapodást köthettünk a HELL energiaitallal. Kiváló lehetőséget biztosítunk a HELL-nek nemzetközi üzleti tervei eléréséhez, és csak dicsérni tudom a növekedést és terjeszkedést célzó magabiztos marketing stratégiájukat” – mutatott rá Frank Williams csapatfőnök.
“A HELL energiaital dinamikus növekedése teremtette meg a lehetőséget, hogy egy ilyen nagy lépést tegyünk a márka globális fejlesztésének útján. A Forma1 különleges világa olyan többletértéket biztosít, ami nagyban támogatja fő célunkat, hogy a nemzetközi energiaital piac második legnagyobb szereplőjévé váljunk” – hangsúlyozta Tomas Grosch, a HELL nemzetközi stratégiai igazgatója.
HELL energiaital
A márka és a termék 2006-ban született, először Magyarországon került bevezetésre, de az exportstratégiának köszönhetően ma már a világ 16 országában elérhető, többek közt Romániában, Szlovákiában, Franciaországban, Németországban és Izraelben. Magyarország piacvezető energiaitala nagy sikerrel vett részt a párizsi SIAL, a kölni ANUGA és a moszkvai WORLD FOOD kiállításokon. A moszkvai rendezvényen elnyerte a “Legjobb új piacra lépő termék” és a “Legjobb energiaital” díjat. A HELL aktív támogatója a technikai sportoknak – például rally, drift – és a könnyűzenének is. A termék értékesítése az elmúlt 3 évben dinamikusan növekedett, 2008-ban meghaladta a 100 millió darabot.
HELL energy cégcsoport
A 100%-os magyar tulajdonban álló cég a HELL márka tulajdonosa. A magyarországi központ mellett 3 kontinensen rendelkezik irodákkal és önálló értékesítési, illetve logisztikai rendszerekkel, így például Romániában, Új-Zélandon vagy Hong Kongban. A cég fő tevékenységei közé tartozik az energiaital és az édesség gyártás és forgalmazás. A cégcsoport forgalma 2008-ban meghaladta a 15 milliárd forintot.