A Scuderia Toro Rosso mindent elkövet annak érdekében, hogy a július végén megrendezésre kerülő Magyar Nagydíjon már dupla diffúzorával állhasson rajthoz, ugyanis ők az egyedüliek, akik nem használják a sokáig vitatott elrendezést, ami komoly hátrányt jelent számukra.
A Scuderia Toro Rosso mindent elkövet annak érdekében, hogy a július végén megrendezésre kerülő Magyar Nagydíjon már dupla diffúzorával állhasson rajthoz, ugyanis ők az egyedüliek, akik nem használják a sokáig vitatott elrendezést, ami komoly hátrányt jelent számukra.
Azt követően, hogy a BMW Sauber a múlt hétvégi Török Nagydíjon bemutatta új diffúzorát, a Red Bull fiókcsapata az egyedüli, amely nem használja az elrendezést a mezőnyben.
Nem csoda, hogy a vezetőség mindent elkövet azért, hogy mielőbb követhesse a többieket, és a tervek szerint a július végi Magyar Nagydíjra már azzal érkezhet.
“Mi vagyunk az egyedüli csapat, amely nem fut a duplafedelű diffúzorral, és Giorgio (Ascanelli – technikai igazgató) az elmúlt két versenyre nem kísért el minket, hogy minél keményebben dolgozhasson az új fejlesztésen” – mondta a csapatfőnök, Franz Tost az Autosportnak.
“Azonban ez nem egy egyszerű átalakítás, hiszen az autó egész hátsó részét át kell szabni, beleértve a hátsó felfüggesztést, a hűtést, és a hidraulikát, ami nem kevés munka.”
“Továbbá még a Red Bull Racingre is várnunk kell, hogy eldöntse, mit tart a végleges verziónak, hiszen nem vagyunk abban a helyzetben, hogy többféle megoldást is kipróbáljunk.”
Arra a kérdésre, hogy mikorra készülnek el az új elemmel, Tost a következőket felelte: “Nem szeretnék erre konkrét választ adni, de Magyarország a cél a dupla diffúzor bevetésére.”