Rubens Barrichello belga futamon használt erőforrása javítható, így még visszaszerelhetik autójába a szezon hátralévő részében, miután kis híján fel kellett adnia a múlt hétvégi versenyt, mikor néhány körrel a leintés előtt elkezdett folyni az olaj a motorból.
Rubens Barrichello belga futamon használt erőforrása javítható, így még visszaszerelhetik autójába a szezon hátralévő részében, miután kis híján fel kellett adnia a múlt hétvégi versenyt, mikor néhány körrel a leintés előtt elkezdett folyni az olaj a motorból.
A Brawn brazil versenyzőjének vissza kellett vennie a Belga Nagydíj utolsó köreiben, mert kékes füst csapott ki autója hátuljából.
A csapat először azt gyanította, hogy a Mercedes-Benz motorral lehet probléma, de percekkel később közölték versenyzőjükkel, hogy csak egy “szimpla” olajfolyásról van szó.
Barrichello autója a boxutcában még lángra is kapott, ám a verseny utáni vizsgálatok kimutatták, hogy javítható az egység, bár a váltó állapotáról majd csak az Olasz Nagydíj szombati edzéseit követően tudnak többet mondani.
“A csapat jelezte nekem, hogy a motor rendben van a tűz után. A váltó is jónak tűnik, de majd csak a szombati edzés után tudunk erről többet mondani” – írta Barrichello mikroblogján, ahol azt is elárulta, hogy még két új egysége van a szezon hátralévő öt futamára.
A pilóták az idei évben összesen nyolc motort használhatnak, azokkal pedig kedvük szerint gazdálkodnak. Egy esetleges kilencedik motor beszerelése pedig egy tíz rajthelyes büntetést von maga után. A váltónak négy versenyt kell kibírnia, egy idő előtti csere pedig öt rajthelyes büntetéssel jár.