A Williams istálló technikai igazgatója, Sam Michael úgy gondolja, hogy vagy a Michelin, vagy a Cooer Avon lesz a sportág hivatalos gumiszállítója a jövő évben, jóllehet az elmúlt héten az olasz Pirelli is jelezte, hogy komolyan fontolgatja a visszatérést a Forma-1-be.
A Williams istálló technikai igazgatója, Sam Michael úgy gondolja, hogy vagy a Michelin, vagy a Cooer Avon lesz a sportág hivatalos gumiszállítója a jövő évben, jóllehet az elmúlt héten az olasz Pirelli is jelezte, hogy komolyan fontolgatja a visszatérést a Forma-1-be.
A Forma-1-es Csapatok Szövetsége szerdán ült össze, és a megbeszélésen többek között az év végén távozó Bridgestone lehetséges utódjáról is szó esett, és az eddigiek alapján nagyon úgy tűnik, hogy az amerikai és a francia beszállító közül kerül majd ki a tender győztese.
„Jelenleg igazából a Michelin és az Avon között vacillálunk” – mondta az ausztrál szakember a Reuters hírügynökségnek. „Az Avon jóval olcsóbb, de kevésbé bizonyított termékei vannak, jóllehet számos kiváló versenyabroncsot gyártott már a múltban.”
„Velük nagyobb lenne az ismeretlen, mint a Michelinnel, hiszen a franciák még nem is olyan régen részt vettek a Forma-1-ben. Azonban komoly a különbség az árban, a csapatok szempontjából nagyjából háromszoros árról kell beszélni, ami jelentős.”
„Éppen ezért nincs még döntés, és megy a vita” – tette hozz Michael, aki nem gondolja, hogy az európai szezon nyitóállomásának helyet adó, már a jövő hétvégén megrendezésre kerülő Spanyol Nagydíjon eldőlne, ki lesz a sportág hivatalos gumiszállítója 2011-ben.