Lewis Hamilton tisztában van azzal, hogy csak abban az esetben fogja tudni felvenni a harcot ellenfeleivel a szezon hátralévő részében, ha a McLaren nagyobb sebességi fokozatba kapcsol, és reagálni tud a Ferrari, illetve a Red Bull Racing kimagasló formájára.
Lewis Hamilton tisztában van azzal, hogy csak abban az esetben fogja tudni felvenni a harcot ellenfeleivel a szezon hátralévő részében, ha a McLaren nagyobb sebességi fokozatba kapcsol, és reagálni tud a Ferrari, illetve a Red Bull Racing kimagasló formájára.
Hamilton a hétvégén megszerzett második helyével valamelyest visszahozta bajnoki esélyeit, ám lemaradása még így is 21 pont a listavezető Fernando Alonsóval szemben.
A McLaren brit pilótája tisztában van azzal, hogy még legalább egy győzelmet kell aratnia a szezon utolsó két versenyén, ha el akarja hódítani a világbajnoki címet 2010-ben.
„Reagálnunk kell” – mondta a brit versenyző a hétvégi Koreai Nagydíjat követően. „Tiszta sor, hogy mindent megtettünk és megteszünk azért, hogy felzárkózhassunk, de a srácok fantasztikus munkát végeznek.”
„Bízom abban, hogy a hétvégén látottak feltöltöttek minket energiával, értékes információkat szereztünk ahhoz, hogy megtaláljuk, mely területeken veszítünk időt, és majd meglátjuk, hogy tudunk-e javítani a következő versenyekre. Aztán pedig valóban támadni tudunk.”
Hamilton szerint 21 pontos lemaradása még behozható a hajrában, azonban tudja, hogy ehhez csapatára is szükség van, ugyanis egy olyan autót kell kapnia, amellyel harcba tud szállni a győzelemért az utolsó két megmérettetésen, máskülönben esélye sem lesz.
„Továbbra is szenvedünk a gyors kanyarokban, ahol az autó alja túlságosan veri a burkolatot. Azonban úgy gondolom, hogy van még lehetőségünk arra, hogy ezen változtassunk, és felzárkózzunk” – magyarázta.
„A koreai egy kiváló verseny volt, nagyon érdekes volt, szeretem az ilyen futamokat. A csapat jó stratégiát választott, de egyelőre még nem vagyunk elég jók, a következő versenyeken javítanunk kell.”
„Véleményem szerint a nyomás az előttem állókon van, a Red Bull Racingen, és a Ferrarin. Jó pozícióban vagyunk, Fernando eléggé elhúzott, de azt gondolom, hogy a 21 pontos lemaradás jobb, mint a 28 pontos, ami korábban volt.”