A Team Lotus menedzsere, Graham Watson az istálló hivatalos weboldalának adott interjújában elismerte, a tél során komoly nehézségekkel találták szemben magukat az új autó fejlesztésekor, hiszen amellett, hogy motorszállítót váltottak, a váltót és a hidraulikát biztosító Red Bull-lal is meg kellett találniuk a közös nevezőt.
A Team Lotus menedzsere, Graham Watson az istálló hivatalos weboldalának adott interjújában elismerte, a tél során komoly nehézségekkel találták szemben magukat az új autó fejlesztésekor, hiszen amellett, hogy motorszállítót váltottak, a váltót és a hidraulikát biztosító Red Bull-lal is meg kellett találniuk a közös nevezőt.
A maláj színekben versenyző istálló idén már a Cosworth helyett a Renault aggregátjaival vág neki a bajnoki küzdelmeknek, emellett pedig a Red Bull Technology által gyártott váltó –és hidraulikus rendszert használják majd.
„Az idei tél meglehetően nehéz számunkra, hiszen motorbeszállítót váltottunk, így most már a Renault erőforrásait használjuk. Emellett partnerkapcsolatot alakítottunk ki a Red Bull Technology-vel, akik a váltót és a hidraulikus rendszert biztosítják majd” – mondta a szakember.
„Ez komoly komplikációkat okozott az új autó fejlesztése során, viszont.”
Watson hozzátette, habár nincs könnyű dolguk, jó irányba haladnak, és meggyőződésük, hogy sokkal jobb eredményeket érnek majd el, mint tavalyi, bemutatkozó évükben.
„A tavalyi év is nehéz volt, de az idei is az, hiszen önerőből tervezzük és gyártjuk az autót, ami időigényes. Évekbe is telhet, mire egy forma-1-es csapat megfelelően felkészül, viszont úgy érzem, komoly előrelépéseket tettünk és szoros egységet alkotunk. A végtermék egész biztosan jobb lesz majd.”